"סכנין טובה מאיתנו על הנייר, אבל לא רק השמות והכסף משחקים"

play
שחקני בני סכנין חוגגים עם בירם כיאל (משמאל) | ברני ארדוב
מנשה זלקה הורחק, חדרה ונוף הגליל נפרדו בתיקו מאכזב 03:41

ירון הוכנבוים התייחס לסיכויים של הפועל נוף הגליל במשחק החזרה מהפגרה. וגם: המטרה שהוצבה לו על ידי הנהלת הקבוצה והאפשרות שהקבוצה תתחזק בינואר

(גודל טקסט)

מאמן הפועל נוף הגליל ירון הוכנבוים התראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על המטרות שהוצבו לו על ידי ראשי העולה החדשה, האפשרות שקבוצתו תתחזק בחודש ינואר וכן ליחסי הכוחות במשחק החזרה מהפגרה ביום שבת מול בני סכנין.

"בני סכנין על הנייר יותר טובה מנוף הגליל. יחד עם זאת, רואים את הטבלה – אחרי 9 מחזורים אנחנו מקום אחד מאחוריהם. הכל יכול להיות, בכדורגל לא רק השמות והכסף משחקים על המגרש", הבהיר הוכנבוים, והוסיף: "הליגה בעיניי מחולקת לשלוש קטגוריות – 3 הקבוצות הגדולות, הקבוצות שבאותן רמה והקבוצות הפחות איכותיות וטובות".

"ניצחון היסטורי". ירון הוכנבוים | מאור אלקסלסי

הוכנבוים סיפר כי הנהלת הציבה לו מטרה ברורה: "אני לא מייצר ציפיות, יש לנו מטרה מסוימת. בתחילת העונה המעסיקים שלי אמרו לי לאן אני צריך להגיע עם הקבוצה ולשם אנחנו מכוונים – להישאר בליגה. אנחנו לא מעלים ולא מורידים ציפיות, אנחנו מתעסקים בעבודה עצמה ובפגרה עבדנו על ההתקפה".

עוד התייחס מאמן נוף הגליל לאפשרות שקבוצתו תתחזק בחלון של חודש בינואר: "ישבנו על זה אתמול וכרגע באמת חסר לנו בלם. יש עוד הרבה זמן עד ינואר אז יש לנו זמן לחשוב. אנחנו נראה את האופציות, אנחנו לא מחפשים יותר מדי – אנחנו מרוצים מהקבוצה וכמעט מכל השחקנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי