ארווין קומאן: "זו טרגדיה אישית, לא נשתמש בזה כתירוץ"

play
ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים | צילום מסך, בית"ר ירושלים
שחקן בית"ר ירושלים קמסו מארה מגיע לאימון ורואה את התמיכה שקיבל מהאוהדים 00:50

בית"ר ירושלים ערכה מסע"ת לקראת משחק החזרה מהפגרה מול הפועל חדרה, קומאן נשאל על מעצרו של משה חוגג: "ברור שזה לא פרסום חיובי למועדון". איתמר ניצן: "אם נתחיל לשאול שאלות, שום דבר טוב לא ייצא מזה". בית הדין אישר: היציע המזרחי ייסגר נגד חדרה ולא מול מכבי ת"א

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

גם פגרת הנבחרות לא הביאה לשקט בבית"ר ירושלים, שנמצאת במרכז הסערה בגלל פרשת משה חוגג, מי שעדיין נחשב כבעלים שלה. אלא שתוך כדי כל הבלאגן, במועדון מנסים להתכונן למשחק החשוב שמצפה להם ביום שבת נגד הפועל חדרה בטדי (19:50 בספורט4) ויומיים לפני המשחק הקבוצה קיבלה בשורות טובות: העונש שקיבלה הקבוצה של סגירת היציע המזרחי יחול במשחק הקרוב ולא במשחק הבית הבא של הקבוצה נגד מכבי תל אביב. כזכור, הקבוצה נענשה בעקבות אירועי המשחק מול הפועל תל אביב בסגירת יציע האוהדים מול הצהובים. בית"ר ערערה כדי להקדים את העונש ולהשית אותו במשחק הפחות אטרקטיבי והיום בית הדין קיבל את הבקשה.

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים
צריך להתעלם מרעשי הרקע. קומאן | צילום מסך, בית"ר ירושלים

בתוך כך, ארווין קומאן ערך היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד חדרה ונשאל כמובן על פרשת משה חוגג: "ממה שאני שומע, מדובר בטרגדיה אישית. אני צריך להשקיע את האנרגיה שלי בקבוצה. יש חברי הנהלה שמתמודדים עם זה הרבה יותר ממני. אני יודע מה קרה, אבל שוב אני לא מתמודד עם זה. אני צריך לדאוג לפן המקצועי. זה התפקיד שלי. כמובן שדיברנו על זה, אבל יש לנו לו"ז צפוף וזה הכי חשוב".

"זה לא יכול לשמש לנו כתירוץ. אנחנו חייבים להמשיך הלאה, למרות שזה חמור. ישפטו אותי ואת השחקנים לפי המשחקים ולא לפי מה שקורה מחוץ למגרש. ברור שזה לא פרסום שהמועדון רוצה".

על עתידו במועדון: "זה המועדון הכי טוב בישראל ואני לא מתכוון לעזוב. לא יודע מה יהיה בעתיד, אבל אני רוצה להיות פה. לא משקיע אנרגיה במה שקורה עם הפרשה הזו, אחרת לא אצליח לישון".

על המשחק נגד חדרה: "היה נחמד לקבל פגרה כזו. עכשיו מתחילים מחדש אחרי 3 שבועות בלי לשחק. זו תקופה ארוכה בנובמבר וצריך להתמודד עם זה. ההרגשה היא של התחלה חדשה, כאילו שהעונה מתחילה".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים
| צילום מסך, בית"ר ירושלים

איתמר ניצן דיבר על פרשת חוגג: "אין לנו מה להתעסק בזה יותר מדי. אם נתעסק בזה כל האנרגיות שלנו יילכו לזה ולא לכדורגל. אנחנו צריכים להיות מספיק מקצוענים כדי להתרכז בכדורגל. אם נתחיל לשאול שאלות, שום דבר טוב לא ייצא מזה. אנחנו השחקנים צריכים להיות נקודת האור בפרשה".

וילי רוטנשטיינר באימון בית"ר ירושלים
אורח מוכר באימון. וילי רוטנשטיינר | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

אגב, מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, עוזרו מרקו בלבול והצוות שלהם הגיעו לאימון הבוקר של הקבוצה היום. החמישה הגיעו על מנת לבחון את עוזר המאמן, גל כהן, בשלב ההסמכה של קורס הפרו בו הוא משתתף. רוטנשטיינר אמר לפני האימון: "לראות את התרגול הזה נעשה עם שחקנים בוגרים זה יתרון עצום. אני מודה למאמן הקבוצה, ארווין קומאן, שאיפשר את זה ובכך עוזר להתפתחות הכדורגל בישראל".