ספורי כבש ובישל לרוקאביציה, 1:2 להפועל באר שבע בקרית שמונה

play
איתי שכטר ושחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
עוד שבוע בפסגה: 1:2 להפועל באר שבע בקרית שמונה 03:21

המוליכה שוב לא הרשימה, אבל שמרה על הפסגה והותירה את דראפיץ' במקום האחרון. הקשר (20) הבקיע בכדור חופשי ובישל לחלוץ (43), המארחת חזרה משער מאוחר מדי של שבירו (85) ומיד לאחר מכן בן שבת הורחק בהופעת הבכורה שלו בליגת העל

(גודל טקסט)

כשלושה שבועות של פגרת נבחרת ושזרוע בליגת העל הסתיימה היום (שבת), אבל בקצוות לא יהיה שינוי גם השבוע אחרי שהמוליכה הפועל באר שבע לא התקשתה בצפון וניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה, שגם תחת המאמן החדש סלובודאן דראפיץ' התקשתה לאיים על החבורה של רוני לוי ששבה למסלול הניצחונות אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות.

קרית שמונה הגיעה אחרי פגרה ארוכה ומחנה אימונים קצר תחת דראפיץ', אבל לפתע מצאה את עצמה בסגל חסר במיוחד, ללא עאיד חבשי שנמצא חיובי לקורונה ובלי מורגן פרייר, זיו מורגן וגיא מזרחי שלא חשו בטוב ונגרעו מהסגל. למוליכה זה לא ממש שינה והיא עלתה ליתרון כפול ונוח כבר במחצית הראשונה, תחילה אחרי שרמזי ספורי סובב כדור חופשי מושלם לרשת בדקה ה-20 – כדור חופשי שנבע מעבירה של איתי בן שבת בן ה-21, בהופעת הבכורה שלו בליגת העל – ועוד לפני ההפסקה ספורי גם בישל לרוקאביציה, שקבע את תוצאת המחצית.

קרית שמונה ניסתה לחזור ובדקה ה-85 גם החלוץ איתמר שבירו ניצל טעות של גלזר כדי לצמק ל-2:1, אבל בן שבת הצעיר ספג מיד לאחר מכן כרטיס צהוב שני ואדום אחרי עבירה על שגיב יחזקאל, שעלה להופעתו השנייה העונה, ובסופו של דבר זה הסתיים ב-1:2 להפועל באר שבע ששמרה על רצף של שש שנים וחצי ללא הפסד ליגה בקרית שמונה.

אלונה ברקת, בעלי הפועל באר שבע
גם אלונה ברקת הגיעה למפגש הקצוות בקרית שמונה | מאור אלקסלסי

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, מוחמד שכר (ניר דרורי, 55), סטפן אקה, איתי בן שבת, עלא ג'אפר, אובידיו ביק, נדב נידם, ידין לוגסי (סמואל בראון, 46), רועי קהת (אריאל שרצקי, 86), אדריאן רוצ'ט (איתמר שבירו, 46), סטפן מילושביץ' (גיא בן לולו, 78).

הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, אור דדיה (דנילו אספרייה, 33), איאד אבו עביד, מיגל ויטור, איתן טיבי, הלדר לופס, מריאנו באריירו, דוידה פטרוצ'י (תומר יוספי, 62), רמזי ספורי (דור מיכה, 72), איתי שכטר (יוג'ין אנסה, 62), ניקיטה רוקאביציה (שגיב יחזקאל, 72).