בדקה ה-95: סייף הבקיע פנדל, 0:1 למ.ס אשדוד על הפועל ירושלים

play
קני סייף, שחקן מ.ס אשדוד | לירון מולדובן
בדקה ה-95: קני סייף העניק לאשדוד שלוש נקודות מול הפועל ירושלים 03:25

הקבוצה מעיר הנמל התקשתה על אף שהייתה ביתרון מספרי לכל אורך המחצית השנייה בעקבות הרחקת נאור (44), אבל עמוק בתוספת הזמן בריהון נתפס ברחבה והקשר ניצל זאת כדי להכריע את המפגש בדרך הכי דרמטית שיש

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד אמנם לא ניצחה בשני מחזורי ליגת העל האחרונים שנערכו לפני הפגרה, אבל היא סיימה בתוצאות תיקו מול מכבי חיפה והפועל באר שבע וקודם לכן ניצחה את מכבי תל אביב, כך שבעיר הנמל בהחלט קיוו לנצח היום את הפועל ירושלים ולעשות צעד חשוב לעבר מרכז הטבלה. הערב (שבת) הם התקשו במשך דקות ארוכות, על אף שגם היריבה הייתה ב-10 שחקנים לכל אורך המחצית השנייה, אבל עמוק בתוספת הזמן, בדקה ה-95 ליתר דיוק, קני סייף הבקיע מהנקודה הלבנה והעניק לקבוצתו 0:1 יקר שהררחיק אותה מהקו האדום והותיר מתחתיו את יריבתה.

הפועל ירושלים דווקא יצאה לפגרת הנבחרת והשזרוע עם שני ניצחונות על מכבי פתח תקוה ומכבי נתניה וגם היום בי"א הציגה כדורגל חיובי ואף הייתה עולה ליתרון מוצדק אילו וויליאם אגאדה לא היה מחמיץ באחד על אחד מול יואב ג'רפי, אבל בדקה ה-44 הסתבכה אחרי שגוני נאור איבד כדור על סף הרחבה וביצע עבירה שעלתה לו בכרטיס אדום. משם ניסה זיו אריה לשמור על התוצאה והוא היה קרוב מאוד ל-0:0 הרביעי של קבוצתו העונה, אבל בדקת הסיום יעקב בריהון נתפס ברחבה על ידי אלוז' יאו, סייף אמר תודה וקבע את תוצאת המשחק ברגע האחרון.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים נגד הפועל ירושלים
חיכו 95 דקות כדי לחגוג. שחקני מ.ס אשדוד | לירון מולדובן

הרכב מ.ס. אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, גיל כהן, קני סייף, עטאא ג'אבר, נאור סבג, עוז בילו, אור אינברום, פאהד באיו.

הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, עומר אגבדיש, אונדז'יי באצ'ו, גוני נאור, גל מאיו, אלוז' יאו, רוסלן ברסקי, אווקה אשטה, גיא חדידה, גיא בדש, וויליאם אגאדה.