צמודות בטבלה: בית"ר ירושלים והפועל חדרה נפרדו ב-0:0 חלש

play
שחקן בית"ר ירושלים אורן ביטון | דני מרון
בית"ר ירושלים תתנחם בכך שלא ספגה ב-0:0 נגד הפועל חדרה 02:35

אכזבה לשתי הקבוצות בטדי. הקבוצה מהבירה לא הייתה מספיק מסוכנת, אבל לפחות לא ספגה לראשונה אחרי 15 משחקי בית. חדרה הייתה צריכה לנצל את הבינוניות של היריבה, אבל סופרת 392 דקות בלי שער

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים והפועל חדרה נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 במשחק בינוני מאוד במסגרת המחזור ה-10 בליגת העל. הנקודה הזו העלתה את בית"ר למקום ה-7, מקום אחד מתחת ליריבה שלה הערב. הקבוצה מהבירה שמרה על רשת נקייה במשחק בית בפעם הראשונה אחרי 15 משחקים וזו חצי נחמה. הפועל חדרה ללא שער זכות כבר 392 דקות.

בית"ר נראתה קצת יותר טוב מחדרה ב-10-15 הדקות הראשונות, אבל בהמשך המשחק התאזן ולקראת סיום המחצית השנייה, האורחת הייתה הקבוצה היותר מסודרת וגם היותר מסוכנת. בעוד הצהובים-שחורים קיוו לאיזו הברקה של ירדן שועה או אדווין ג'סי, חדרה ידעה למצוא את החורים בהגנה של היריבה ולהצליח לסכן את איתמר ניצן.

ארווין קומאן ראה באיזה כיוון הולך המשחק והזעיק מהספסל את מרקו ינקוביץ' המצוין – ששדרג באופן מיידי את היכולת של הקבוצה מהבירה, אבל זה לא הספיק. המשחק התאזן, אבל הקבוצות הגיעו חצאי מצבים שלא נוצלו. אוראל דגני כנראה מאס בחיוורון מקדימה וניסה מעצמו ממש לפני שריקת הסיום, אבל בעיטה שלו נעצרה במשקוף ושם זה נגמר.

שחקן בית
לצד שועה בחוד של הירושלמים. בואצ'י | דני מרון

משחקי המחזור הבא

שלישי, 30.11

מכבי פתח תקוה – הפועל חדרה
מכבי נתניה – מ.ס. אשדוד
בני סכנין – בית"ר ירושלים

רביעי, 1.12

הפועל ירושלים – עירוני קרית שמונה
מכבי תל אביב – הפועל נוף הגליל
הפועל באר שבע – הפועל תל אביב

חמישי, 2.12

מכבי חיפה – הפועל חיפה