רוני לוי סימן לספורי את הנבחרת כמטרה, מי יחליפו נגד הפועל תל אביב?

play
רמזי ספורי, קשר הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
עוד שבוע בפסגה: 1:2 להפועל באר שבע בקרית שמונה 03:21

הקשר כיכב בניצחון של הפועל באר שבע בקרית שמונה, אבל ייעדר נגד קבוצת נעוריו בגלל צבירת כרטיסים צהובים. במועדון אמרו: "לרמזי יש כמעט הכול, הוא רק צריך להאמין עוד יותר ביכולת שלו". מיכה עשוי לפתוח במקומו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

למרות שלא אהב את המחצית השנייה ולא חסך בביקורת בעקבות הירידה הדרסטית ביכולת הקבוצה, רוני לוי יכול להיות הבוקר (ראשון) מרוצה כשהפועל באר שבע ממשיכה להוליך את טבלת ליגת העל עם 22 נקודות מתוך 30 ועם אפס הפסדים ב-10 מחזורים.

המאמן ביקר את צורת המשחק במחצית השנייה ולא אהב את הפער הגדול בין שתי המחציות אתמול בניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה, אבל גורמים במועדון אמרו אמש: "חזרנו מהפגרה הארוכה והיה ברור שזה מסוכן, במיוחד כשיצאנו למשחק חוץ מול קבוצה שהחליפה מאמן. נתנו מחצית ראשונה מצויינת והבקענו שני שערים. היה די טבעי שתהיה ירידה במחצית השנייה, אבל למרות שהיא הייתה חדה מדי, עדיין חזרנו עם שלוש נקודות יקרות. עכשיו הפנים למשחק המסקרן ביום רביעי נגד הפועל תל אביב בטרנר".

רמזי ספורי, קשר הפועל באר שבע
האיש הכי חשוב של באר שבע בחלק הקדמי העונה. ספורי אתמול | מאור אלקסלסי

מי שבלט אתמול כמו במרבית המשחקים העונה הוא רמזי ספורי שנמצא בכושר משחק מעולה. ביום רביעי הוא יפספס את המשחק נגד קבוצת נעוריו בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים וזה יהיה אתגר עבור דור מיכה או כל אחד שיחליף את ספורי להיכנס לנעליו ולסייע לקבוצה לנצח.

ספורי כבש אתמול שער נהדר בכדור חופשי ובישל באמנות לניקיטה רוקאביצה, אבל בסיום אמר עליו לוי שהוא מאמין שהוא יכול לתת אפילו יותר: "יש לרמזי יכולות אדירות ואני משוכנע שהוא יכול להיות עוד יותר טוב". מאמן הפועל באר שבע רוצה שספורי יהיה חלק מנבחרת ישראל החדשה כשחקן הרכב והוא דוחף את הקשר להיות עוד יותר מעורב ועוד יותר אינטנסיבי במהלך המשחק.

"אין להרבה שחקנים מה שיש לרמזי ברגליים. בעיטה, ראיית משחק, כדרור, מסירה. יש לו כמעט הכול רק שהוא צריך עוד יותר להאמין ביכולת שלו להשפיע על המשחק של הקבוצה לאורך 90 דקות", אמר אמש גורם בהפועל באר שבע על הקשר שהושאל באמצע העונה שעברה למ.ס. אשדוד כדי שיתאוורר וייקח לעצמו פסק זמן מהקבוצה.

מי שסיים את המשחק כבר במחצית הראשונה בגלל התכווצות בשריר הירך האחורי הוא אור דדיה והוא בספק רב למשחק מול הפועל תל אביב ברביעי. את המשחק ראה מהיציע חאתם עבד אלחמיד ועדיין לא ברור אם הוא יוכל להיות כשיר למשחק הקרוב.

רוני לוי בחר אתמול לעלות עם שלושה בלמים וציוות אל מיגל ויטור הקבוע בהרכב את איתן טיבי ואיאד אבו עביד וכעת המאמן יבחר בין שתי שיטות לקראת כל משחק. ההערכה היא שגם מול הפועל תל אביב ימשיך לוי לפתוח עם שלושה בלמים.

בקבוצה הודו בסיום המשחק למאות האוהדים שליוו את הקבוצה עד קרית שמונה ונתנו לשחקנים דחיפה ואווירה ביתית במגרש הצפוני.