ממשיכה במרדף: מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב, צמד לאצילי

play
חגיגה חיפאית בבלומפילד | דני מרון
צמד לאצילי כולל שער ענק, מכבי חיפה ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב 03:24

הירוקים נקלעו לפיגור מפנדל מפוקפק מאוד של דן איינבינדר (35), אבל אצילי השווה בבעיטה נהדרת (45), דין דוד נכנס בהפסקה ומיד הפך (47) והקשר חתם בפנדל משלו (90). גרינפלד "כיכב" עם כמה טעויות שיפוט

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ניצחה בכל שש הפעמים האחרונות בהן התארחה אצל הפועל תל אביב, הערב (ראשון) המגמה הזו נמשכה עם 1:3 של הירוקים, שהשיגו ניצחון חוץ שביעי רצוף על האדומים וצימקו שוב את הפער מהפועל באר שבע המוליכה בחזרה לשתי נקודות. שני כוכבים היו למשחק הזה: עומר אצילי ואוראל גרינפלד. אצילי כיכב עם צמד והשופט הבינלאומי "כיכב" עם שלוש החלטות שיפוט שנויות מאוד במחלוקת, כאשר שתיים מהן בוטלו לאחר צפייה חוזרת במסכי ה-VAR.

דין דוד שחקן מכבי חיפה עם מוחמד אבו פאני
ניצחון חוץ שביעי ברציפות על הפועל תל אביב. שחקני חיפה חוגגים | דני מרון

אז מה היה לנו הערב בבלומפילד? הפועל תל אביב עלתה במערך זהיר במיוחד וניסתה בעיקר להתגונן. אלא שאחרי כמה החמצות של חיפה, גרינפלד הורה על פנדל גבולי לאדומים אחרי ספק עבירה של אבו פאני על רוזה ברחבה ואיינבינדר קבע 0:1 (35). אלא שחיפה לא נבהלה וממש לפני השריקה למחצית עומר אצילי הפציץ את השוויון. ברק בכר לא הסתפק בזה והכניס בהפסקה את דין דוד, שאחרי שתי דקות בלבד השלים מהפך. דווקא אחרי הגול השני הירוקים נרגעו והאדומים הגיעו לכמה מצבים. אלא שאז החל ה"מופע" של גרינפלד ששלף אדום הזוי למאור לוי המחליף (78), אבל הוא שינה את החלטתו בצדק אחרי התערבות ה-VAR. בדקה ה-90 ארנסט שטקוס שלח מכה לפניו של אצילי ברחבה. גרינפלד התעלם, אבל אדלר וה-VAR שוב הצילו אותו והוא הורה על פנדל, אותו בעט אצילי פנימה והבטיח את הניצחון.

שחקני מכבי חיפה
חגיגה ירוקה/אפורה | דני מרון

הרכב הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, יואב הופמייסטר, שי אליאס, סיאנדה קולו, דני גרופר, דן איינבינדר, שלומי אזולאי הקשר, עידן ורד, פארליי רוזה, אושר דוידה.

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, דולב חזיזה, בן שהר.