"בליגת העל הוא שובר שוויון": מימר ממשיך להתלהב מהנכס של בני סכנין

play
אחרי המשחק הוא חייך. שרון מימר | מאור אלקסלסי
בני סכנין ניצחה 1:2 והנחילה לנוף הגליל הפסד ראשון בבית 02:18

המאמן הבהיר את חשיבותו של כיאל: "הוא מתווה דרך בחדר ההלבשה ולא צריך להתבייש לתת לו את המושכות". על המשחק מול בית"ר: "אסור לזלזל, אבל הכל תלוי בנו". וגם: מעמדו והפריחה של מלמד. האזינו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

עם מאזן מרשים של שלושה ניצחונות חוץ רצופים וכשהיא במקום הרביעי בטבלה אחרי עשרה מחזורים, בני סכנין תארח מחר (שלישי ב-20:15, ספורט4) את בית"ר ירושלים ותקווה להשיג שלוש נקודות באצטדיון דוחא, דבר שקרה לה רק פעם אחת העונה – אי שם במחזור הראשון מול מכבי תל אביב. לקראת ההתמודדת המסקרנת, המאמן שרון מימר התראיין בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על ההכנות למשחק, הסטטוס המיוחד של בירם כיאל ומעמדו במועדון.

האזינו לדבריו של מימר

מימר התייחס לניצחון שהשיגה סכנין, 1:2 בנוף הגליל: "העובדות מדבורת בעד עצמן, זה היה הפסד הבית הראשון שלה העונה. זו קבוצה חזקה ומאומנת שמקשה על כל היריבות שלה. אני שמח שהפגנו כדורגל טוב. היינו יכולים גם להגדיל את התוצאה, אבל זה זה ניצחון חשוב ונקווה להמשכיות".

על המאזן הביתי העגום: "אולי בדוחא יש קצת לחץ לשחק יותר טוב ואנחנו לא עושים את הפעולות הפשוטות. יש לנו קבוצה טובה שצריכה לנצח גם בבית ואני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות במשחק הקרוב".

לאחר הניצחון על נוף הגליל מימר טען ש"סכנין עם כיאל ובלעדיו זו לא אותה סכנין". המאמן הסביר: "זה שחקן שהוא ברמה מאוד גבוהה לליגה הישראלית, שובר שוויון. מי שנמצא בסכנין מבין שכיאל לוקח את המועדון למקומות הרבה יותר מקצועיים, עוזר בניהול ובשאפתנות. אני נעזר בו לגבי התנהלות ומה קורה עם שחקנים ואם יש דברים שאפשר לשפר. הוא האיש שלי אצל השחקנים ויש לו הרבה מה לתרום. בירם שיחק ברמות הכי גבוהות ומבין את הכדורגל ואת ההתנהלות. הוא מתווה דרך בחדר ההלבשה ולא צריך להתבייש לתת לו את הקרדיט והמושכות. הוא ועזר לי ועוזר לקבוצה אני חושב שכולם מקבלים אותו ואוהבים אותו והיתרון שלו זה שהוא חושב עליהם לא פחות מאשר על עצמו, הוא תמיד שם בשביל כל השחקנים".

בירם כיאל שחקן בני סכנין | קובי אליהו

על המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים: "אני לא בלחץ בכלל, מבחינתי זה עוד משחק ליגה שנקווה לקחת בו נקודות ולהתקדם קדימה. בית"ר חלשה? אמרו את זה גם על נתניה ועל קרית שמונה והפסדנו בשני המשחקים. אם בית"ר תנצח היא תעבור אותנו בטבלה, ככה שאנחנו לא יכולים לזלזל. כל משחק הוא לגופו והכל יכול לקרות. נצטרך לבוא הכי מוכנים. אין ספק שאנחנו קבוצה איכותית ושהכל תלוי בנו".

על כושרו של גיא מלמד שכבש מול נוף הגליל: "הוא מביא את הדברים שאני מכיר ומצפה ממנו. לקח לו קצת זמן כי הוא לא עשה איתנו הכנה והצטרף מאוחר, אבל היום הוא מביא בדיוק את מה שאני מצפה ממנו".

על מעמדו: "הדבר האחרון שמעסיק אותי זה קשקושים. אני מתעסק רק בעשייה וכל השאר זה בזבוז אנרגיה מבחינתי. סכנין לא רוצה לפטר מאמנים, אולי לפעמים היד קלה על ההדק, אבל זה לא שהם באים במטרה לפטר. יש לחץ ואמוציות במועדון הזה ואולי זה מה שגורם לזה, אבל אנחנו מתעסקים בעשייה ומה שצריך לקרות יקרה".

שרון מימר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי