מכבי נתניה והפועל נוף הגליל פנו למכבי חיפה לגבי מאור לוי

שתי הקבוצות בדקו אפשרות לצרף את הקשר בן ה-21 עד תום העונה. אייל סגל אף הציע לעשות זאת עם אופציית רכישה, אך נענה בשלילה. חוזהו של השחקן יסתיים בקיץ

(גודל טקסט)

קצת יותר מחודש נותר עד לפתיחת חלון ההעברות, אבל קבוצות ליגת העל כבר נערכות לבצע שינויים ובוחנות את האופציות שעומדות בפניהן. אחד השחקנים שמעוררים עניין הוא מאור לוי, קשרה של מכבי חיפה. גם הפועל נוף הגליל וגם מכבי נתניה בדקו בשבועות האחרונים את האפשרות לצרף את הקשר הצעיר בהשאלה עד תום העונה, ולקראת פתיחת חלון אף נעשתה פנייה רשמית לאלופה מצד כל אחת מהן.

לוי, שגדל במחלקת הנוער של הירוקים ובשנתיים האחרונות הפך לחלק מהקבוצה הבוגרת, יסיים את חוזהו במועדון מהכרמל בקיץ הקרוב, אך מכבי חיפה מחזיקה באופציה להאריך את ההתקשרות בשנתיים נוספות והיא צפויה לממש אותה כמעט בוודאות. בכל מקרה, לוי לא זוכה לדקות משחק רבות ולכן עלתה על הפרק האפשרות שייצא בהשאלה לקבוצה אחרת.

בני לם מאמן מכבי נתניה
שוב עמד באתגר. לם | ברני ארדוב

במכבי נתניה היו רוצים לראות את השחקן מגיע אליהם, גם בשל העובדה שבני לם אימן אותו בקבוצת הנוער של מכבי חיפה והוא מכיר היטב את יכולותיו של הקשר. הבעלים של נתניה אייל סגל אף בדק את האפשרות לשאול את מאור לוי עם אופציית רכישה בסיום העונה, אך נענה בשלילה על ידי הנהלת מכבי חיפה, בעיקר בכל הנוגע לסעיף אופציית הרכישה.

גם בהפועל נוף הגליל מנסים לעבות את הסגל הדליל למדי לקראת המשך המאבקים בליגה, ושמו של הקשר בן ה-21 נמצא גבוה ברשימת המועמדים, כאמור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי