שרון מימר: "סכנין צריכה לנצל כל רגע עם שחקנים כמו כיאל"

play
"בסופו של דבר הדרך מנצחת". מימר במסר נוסף להנהלה | מאור אלקסלסי
מלמד וכיאל כבשו, בני סכנין ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים ועלתה למקום ה-3 03:33

המאמן פירגן לכוכבו לאחר ה-0:2 הביתי על בית"ר ירושלים, ואמר: "בסופו של דבר הדרך מנצחת". כיאל: "מנסה להחזיר על המגרש"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

חגיגה גדולה הערב (שלישי) בסכנין. זו לא רק העלייה למקום השלישי בטבלת ליגת העל, אלא ניצחון נוסף על היריבה המושבעת בית"ר ירושלים, הפעם 0:2 בתום משחק סוער על כר הדשא וגם ביציעים, בעיקר באלו של אוהדי המארחת. גיא מלמד נגח את השער הראשון לזכות הקבוצה של שרון מימר לאחר הגבהה מדודה של מרואן קבהא (31), כאשר בירם כיאל הכפיל בבעיטה מדויקת לפינה דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה.

המאמן המנצח שרון מימר התייחס לא רק להתלהטות הרוחות, אלא גם לטיפוס בטבלה: "ההצלחה הכי גדולה שלנו היא שלא נשאבנו לאנרגיות שמעבר לספורט. כל השבוע דיברנו עם השחקנים שיתרכזו רק בכדורגל ולא יכניסו אמוציות למגרש, ואני חושב שהשחקנים היו בשליטה כל המשחק וזה מה שהוביל לניצחון. בעלי קבוצות צריכים להאמין בדרך ולתת למאמנים לעבוד, בסופו של דבר הדרך מנצחת".

אוהדי בני סכנין חוגגים, אוהדי בית"ר ירושלים מנופפים בדגל ישראל
חגיגה גדולה בדוחא. זיקוקים מעל יציע סכנין | מאור אלקסלסי
שחקן בני סכנין בירם כיאל מונף על הכתפיים לאחר הניצחון על בית"ר ירושלים
"סכנין צריכה לנצל כל רגע ששחקנים כאלה נמצאים פה". כיאל נישא על כתפיים | מאור אלקסלסי

על הניצחון הביתי השני העונה של סכנין: "גם בתחילת העונה הקהל שלנו נתן הצגות נגד מכבי תל אביב ומול הפועל באר שבע, היו לנו פה משחקים טובים גם אם לא ניצחנו, זה מגרש ביתי. הניצחון היום היה מאוד חשוב גם כי לא ספגנו, שחקנים נהנו ובתור מאמן אני לא יכול לומר שום דבר מעבר לכל הכבוד". על בירם כיאל אמר מימר: "סכנין צריכה לנצל כל רגע ששחקנים כאלה נמצאים פה".

בירם כיאל אמר בסיום: "המאמן נותן לי להרגיש טוב על המגרש, מנסה להחזיר לו על המגרש ומחוצה לו. בנינו קבוצה חדשה, שמח שאני חלק מהתהליך של הקבוצה החדשה הזו, רוצה להמשיך ליהנות מכדורגל. על ההבדלים לעומת מה שהיה לפני חודש: "בתקשורת ובקהל זה היה, אבל אני חי את המועדון ומה שקורה בסביבה, בחדר ההלבשה זה לא היה. כולם היו ביחד, השחקנים הצוות ההנלה, חושב שרואים את האופי החזק שנבנה פה. שחקנים לא צעירים, כאלה שעשוי משהו בכדורגל, רוצים זמן ושקט שלנו נתקדם משבוע לשבוע. יש הרבה קבוצות שבנו שחקנים עם שמות גדולים יותר והתרסקו".