"היה חשוב לעצור את שרשרת ההפסדים, לפעמים גם תיקו טוב"

play
מוחמד הינדי, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מכבי פתח תקוה | אריאל שלום
צמד לשועה, 0:3 משכנע לבית"ר ירושלים על מכבי פתח תקוה 03:16

מכבי פתח תקוה שוב הציגה יכולת חלשה בתיקו עם חדרה, אך במועדון התנחמו: "בסיטואציה הנוכחית, גם תיקו זה טוב". גיא לוזון: "בתחילת השנה שיחקנו הרבה יותר טוב"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה הצליחה לעצור את שרשרת ההפסדים, אחרי שסיימה אמש (שלישי) בתיקו ביתי 1:1 נגד הפועל חדרה, אך למרות הנקודה, המלאבסים עדיין צמודים לקו האדום. זה היה משחק נוסף שבו הציגו השחקנים של גיא לוזון יכולת חלשה, אך הפעם בניגוד למשחקים קודמים, ידעה הקבוצה להוציא נקודה. "היינו במומנטום שלילי מאוד והיה חשוב קודם כל לעצור את רצף ההפסדים", אמרו במועדון, "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק אבל בסיטואציה הנוכחית, אחרי שהפסדנו כמה משחקים ברציפות, כשיש כאן הרבה מאוד שחקנים בלי בטחון בכלל, אז לפעמים גם תיקו זו תוצאה טובה".

גיא לוזון, מאמן מכבי פתח תקוה
המחאה נגדו נמשכה. גיא לוזון | אריאל שלום

"אחרי שלושה הפסדים, ברור שרמת הכדורגל היא לא גבוהה", הוסיף המאמן גיא לוזון בסיום. "בתחילת השנה שיחקנו הרבה הרבה יותר טוב, אבל אחרי כדור שלג כזה ורצף של הפסדים, המטרה היתה קודם כל לעצור את הרצף ומפה להמשיך הלאה".

החלוץ ג'יימס אדניי סיכם: "זה משחק טוב בשבילנו כי לא הפסדנו, אחרי שלושה הפסדים רצופים. התוצאה הזאת תתן לנו כח להוציא תוצאה טובה גם במשחק הבא שלנו נגד אשדוד".

לפתח תקוה אין יותר מדי זמן להתאושש וכבר בשבת הקרובה, תארח הקבוצה, את מ.ס.אשדוד, שנמצאת בתקופה טובה ותגיע למשחק אחרי שני ניצחונות ברציפות. החלוץ מוחמד עוואד שסובל מקרע חלקי במפשעה, צפוי להיעדר גם מהמשחק בשבת, כאשר לעומתו צפוי מרכוס דיניז לשוב לסגל, אחרי שריצה אמש עונש הרחקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי