הפתיחה הטובה בהיסטוריה: הפועל באר שבע ניצחה את הפועל תל אביב 1:2

play
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון
שכטר סחט פנדל מפוקפק, הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב 03:43

פנדלים של רוקאביציה (52) ואבו עביד (78) העניקו למוליכת הטבלה שלוש נקודות והבטיחו את הפסגה גם בתום המחזור ה-11. אליאס איזן זמנית (67), אבל החבורה של קלינגר עם נקודה בלבד מ-12 האחרונות

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע גברה הערב (רביעי) 1:2 על הפועל תל אביב והבטיחה הישארות בפסגת ליגת העל גם בתום המחזור ה-11. ניקיטה רוקאביציה (52) ואיאד אבו עביד (78) כבשו בפנדלים, שי אליאס רק איזן זמנית (67). הקבוצה מבירת הנגב ממשיכה לנסוק עם פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה שלה, בעוד היריבה שלה הערב עם נקודה בודדת מ-12 האחרונות.

הפועל באר שבע הייתה עדיפה מהפתיחה ועם לחץ גבוה ואיכותי, היא הרוויחה הרבה כדורים בחלק המגרש של האורחת. הפועל תל אביב התקשתה מאוד להניע את הכדור, איבדה אותו הרבה וכשכבר הצליחה לצאת קדימה, נותרה חשופה מאוד. כך החבורה של רוני לוי הצליחה להגיע לכמה הזדמנויות מצוינות במחצית הראשונה, אבל החמיצו.

במחצית השנייה הסכר נפרץ. רוקאביציה כבש מוקדם מהנקודה הלבנה ורק אז הפועל תל אביב נזכרה לשחק ולתקוף. השוויון שלה הגיע אחרי פעולה מבריקה של פארליי רוזה, אבל פנדל נוסף בצד השני – אחרי עבירה מאוד מפוקפקת על איתי שכטר שנראה צולל – הכריעה לטובת הפועל באר שבע.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם ניקיטה רוקאביציה
רוקאביציה כבש ראשון | דני מרון

משחקי המחזור ה-12

הפועל חדרה – בני סכנין
מכבי פתח תקוה – מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה – מכבי נתניה
הפועל תל אביב – הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל – מכבי חיפה
בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב
הפועל חיפה – הפועל באר שבע