מנכ"ל הפועל באר שבע: "פנדל של 100 אחוז, לא מתכוונים להתנצל"

play
שחקן הפועל באר שבע דנילו אספרייה | דני מרון
שכטר סחט פנדל מפוקפק, הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב 03:43

המוליכה קבעה שיא של 11 משחקים ללא הפסד מפתיחת העונה, ומכוונת כעת לסיים את הסיבוב הראשון בפסגה. השחקנים החמיאו לשכטר ("מפתיע איך מכבי תל אביב ויתרה עליו") ולאספרייה ("מי שהספיד אותו אוכל את הכובע")

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

תחושות נהדרות בהפועל באר שבע הבוקר (חמישי) אחרי שהקבוצה עברה עוד מבחן כוח חשוב והשיגה אמש ניצחון על הפועל תל אביב (1:2) אחרי שהשחקנים של ניר קלינגר כבר איזנו את התוצאה ורצו לכפות אפילו מהפך. בקבוצה כבר לא מדברים על אגירת נקודות ליום סגריר, אלא על חלק אינטגרלי מהמירוץ לאליפות העונה.

מי שאחראי על שער הניצחון שכבש איאד אבו עביד מנקודת הפנדל היה איתי שכטר שידע לסחוט שריקה בתוך הרחבה לקראת הסוף למרות טרוניות רבות על כך שהוא הפיל בפח את יגאל פריד. שכטר הכחיש בתום המשחק שצלל ועמד על זה שנעברה עליו עבירה ובהפועל באר שבע שוב התמוגגו מהשחקן הוותיק עליו ויתרה מכבי תל אביב הקיץ. "איתי זה נכס", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "אין מחיר לניסיון שלו, למה שהוא מביא לחדר ההלבשה, לווינריות. שוב מפתיע איך מכבי תל אביב ויתרה עליו אבל מה זה מעניין אותנו, אנחנו הרווחנו שחקן שיכול לעשות את ההבדל".

המנכ"ל גיא פרימור התייחס לסיפור ואמר לאתר הרשמי של המועדון: "טענות על שיפוט ופנדלים תמיד היו ותמיד יהיו בכדורגל. צפיתי בלילה כמה וכמה פעמים במהלך הפנדל ויש שם מגע ברור, פנדל של 100 אחוז, ואם זה לא היה איתי שכטר אז אף אחד לא היה מצייץ בנושא הזה. שני הפנדלים נשרקו בצדק ואנחנו לא מתכוונים להתנצל בפני אף אחד על עבירות ברורות שבוצעו על שחקנים שלנו".

איתי שכטר שחקן הפועל באר שבע לפני בן ביטון שחקן הפועל תל אביב
מתעקש שהיה פנדל. שכטר | דני מרון

לא רק שכטר זכה למלים חמות אמש. גם דנילו אספרייה שרשם משחק מצוין ונכנס לתפקיד השחקן שרץ על כל הקו הימני במקום אור דדיה במערך של שלושה בלמים. מי שהספיד את הקולומביאני מהר מדי, אוכל היום את הכובע. מדובר בשחקן זר איכותי שמוסיף הרבה עוצמה ותחכום לקבוצה. "דנילו הוא דוגמא לחיפזון של התקשורת והאוהדים בקבוצות שמהר מאוד קולטים שחקן זר ולא נותנים לו צ'אנס להתאקלם", אמרו אמש בהפועל באר שבע.

אבל הדבר הבולט אמש היה שהמשבר שהיה בין הקהל לקבוצה ולרוני לוי, הסתיים. הקהל תמך אתמול מאוד בקבוצה ובמועדון מרגישים שאם האוהדים ימשיכו לדחוף, הפועל באר שבע תרוץ עד הסוף. "הקהל מאוד חשוב לי. אם הוא ימשיך לדחוף כך, הוא יהיה כמו השחקן ה-12 שלנו", אמר המאמן אחרי המשחק.

שחקן הפועל תל אביב דני גרופר, מול דנילו אספרייה, הפועל באר שבע
"דוגמא לחיפזון של התקשורת והאוהדים". דנילו אספרייה | דני מרון

הניצחון אמש מצטרף אל עשרה מחזורים שקדמו לו ובסך הכל הפועל באר שבע רושמת הבוקר פתיחת עונה חלומית של 11 משחקים ללא הפסד. הנתון הזה מהווה שיא מועדון בליגה הראשונה. זו הפעם הראשונה בליגה הבכירה שהפועל באר שבע מסיימת 11 מחזורים ללא הפסד.

כעת נותר לקבוצה להמשיך ולייצר רצף משחקים ללא הפסד ויותר חשוב מכך לסיים את הסיבוב הראשון במקום הראשון, משימה מאוד ריאלית. לקבוצה יש עוד שני משחקים ויש לה יתרון בצמרת הטבלה והסטטיסטיקה אומרת שלרוב מוליכת הסיבוב הראשון גם זוכה באליפות, אז יש להפועל באר שבע את כל הסיבות לשאוף לסיים בפסגה את 13 המשחקים הראשונים של הליגה.

משחקי המחזור הבא

הפועל חדרה – בני סכנין
מכבי פתח תקוה – מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה – מכבי נתניה
הפועל תל אביב – הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל – מכבי חיפה
בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב
הפועל חיפה – הפועל באר שבע