הנזקים תוקנו, העלות: 110 אלף שקל, יעקב שחר הבהיר שישלם

play
| יח"צ - חד פעמי, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים
תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 3:1 03:24

נשיא מכבי חיפה התקשר אישית ליו"ר היכלי הספורט והבטיח לעמוד בעלות הנזקים של האוהדים הירוקים בשערים 10-11 בבלומפילד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי תל אביב היושבים בשערים 10-11 אשר הגיעו אמש (רביעי) לאצטדיון בלומפילד למשחק של קבוצתם מול הפועל נוף גליל, לא מצאו כמעט זכר למעשי הוונדליזם של אוהדי מכבי חיפה ביום ראשון בערב בתום המשחק נגד הפועל תל אביב. למרות הנזקים הגדולים לכיסאות, לשירותים ולבמת העידוד, הצליחו עובדי חברת היכלי הספורט לתקן הכול בתוך 48 שעות ולהשמיש את היציעים לטובת אלפי אוהדי מכבי תל אביב שיושבים בשני השערים.

לאחר הערכת שמאי וחישוב הנזקים התברר כי עלות תיקון כל הליקויים הסתכמה בסכום של 110 אלף שקל. הבוקר סיפר רמזי גבאי, יושב ראש חברת היכלי הספורט, כי אחרי שהגישו בחברה את הדו"ח למכבי חיפה, טילפן אליו ישירות נשיא מכבי חיפה יעקב שחר והבהיר כי המועדון יישא בעלויות הנזקים שעשו האוהדים ביציעים.

גבאי סיפר כי זו לא פעם ראשונה שמכבי חיפה ושחר בעצמו מטפלים במימון התיקונים וכי גם בעבר היו מקרים בהם שלחה החברה למועדון את דו"ח הנזקים וקיבלה מימון מלא עבורם בדומה לנוהל שיש מול מכבי תל אביב והפועל תל אביב, שלעתים משלמות על נזקים שעושים ביציעים אוהדי הקבוצות. "יענקל'ה הוא ידיד אישי שלי והוא צילצל בעצמו כדי להבהיר שמכבי חיפה תישא בתשלום", אמר גבאי.

אוהדי מכבי חיפה בבלומפילד
| יח"צ – חד פעמי, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חדרה – בני סכנין
מכבי פתח תקוה – מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה – מכבי נתניה
הפועל תל אביב – הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל – מכבי חיפה
בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב
הפועל חיפה – הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי