0:1 שלישי ברציפות: מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי פתח תקוה המידרדרת

play
פתיחת העונה הרעה הפכה לזיכרון רחוק. באיו ושחקני אשדוד | אריאל שלום
במגמות הפוכות: באיו נתן לאשדוד הלוהטת ניצחון על מכבי פתח תקוה הקורסת 02:19

באיו דחק מקרוב (73) והאורחת זינקה לחלק העליון של הטבלה. המלאבסים דווקא גילו עדיפות ברורה, אבל החמיצו שוב ושוב והם מסובכים בתחתית. לוזון שמע את הקהל קורא לו להתפטר לכל אורך המשחק

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד גברה הערב (שבת) 0:1 על מכבי פתח תקוה במחזור ה-12 בליגת העל והשיגה ניצחון שלישי ברציפות לראשונה מאז 2019 – כולם באותה תוצאה, 0:1. פאהד באיו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-73 והחבורה של רן בן שמעון עלתה לפחות זמנית עד המקום השישי. מי זוכר את פתיחת העונה הרעה של אשדוד? מכבי פתח תקוה לעומת זאת, עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ונקודה אחת מ-15 האחרונות.

מכבי פתח תקוה דווקא הייתה עדיפה כמעט לכל אורך המשחק, אבל השחקנים שלה פשוט לא היו מספיק מדויקים. החבורה של גיא לוזון עברה למערך של ארבעה שחקני הגנה, לחצה גבוה, חילצה כדורים ואיימה. במשך דקות ארוכות היריבה שלה לא הצליחה לעבור את החצי, אבל לאמק בנדה החמיץ, ניקו אולסק פספס ואור בלוריאן נבלם.

אשדוד – הערב עם סגל חסר בגלל פציעות – הציגה משחק לא טוב, אבל מי יזכור את זה? נכון, השחקנים של רן בן שמעון התקשו להניע כדור, נכון – הם נראו לא מאורגנים בשני צדי המגרש. אבל נכון – הם גם סיימו את הערב הזה עם שלוש נקודות.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
עוד 0:1. אשדוד חוגגת | אריאל שלום

משחקי המחזור הבא

בני סכנין – מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים – הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד – עירוני קרית שמונה
מכבי נתניה – הפועל תל אביב
הפועל באר שבע – הפועל נוף הגליל
מכבי תל אביב – הפועל חדרה
מכבי חיפה – בית"ר ירושלים