הפועל תל אביב והפועל ירושלים נפרדו ב-1:1, חדידה החמיץ וכבש פנדל

play
דני גרופר הפועל תל אביב חוגג | ברני ארדוב
שני פנדלים, אדום ובישול גאוני ב-1:1 הסוער בין הפועל ת"א להפועל ירושלים 03:51

הקשר החמיץ פנדל אחרי 10 דקות, אבל תיקן שוב מהנקודה הלבנה (45), דווקא אחרי שאשטה הותיר את האורחים בעשרה שחקנים (33). גרופר השווה (61) מבישול גאוני של שלומי אזולאי הקשר. צעקות תתפטר לניר קלינגר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי המשחקים הקשים מול קבוצות הצמרת, הפועל תל אביב קיוותה וציפתה לחזור לנצח עם משחק בית נוח על הנייר מול הפועל ירושלים נועלת הטבלה. אלא שציפיות לחוד ומעשים לחוד: האדומים סיימו ב-1:1 מאכזב מאוד מבחינתם וחלק מהאוהדים שהגיעו לבלומפילד אף צעקו לקלינגר להתפטר. אז מה היה לנו הערב בבלומפילד? או יותר נכון מה לא היה. פנדל מוחמץ ופנדל מובקע, אדום ושני שערים, כולל אחד יפהפה של המארחים, שלא הצליחו להשלים מהפך מול עשרה שחקנים.

דני גרופר חוגג עם שי אליאס הפועל תל אביב
עשה צדק עם שער יפה. דני גרופר חוגג | ברני ארדוב

המשחק הזה נפתח בסערה: ירושלים קיבלה פנדל מוקדם אחרי נגיעת יד של טורה ברחבה. אלא שחדידה בעט רע ושטקוס הדף. הצרות של ירושלים רק התעצמו אחרי שאווקה אשטה הורחק בצהוב שני מטופש בדקה ה-33. אלא שירושלים קיבלה מתנה נוספת, הפעם מטראורה ששוב נגע ביד ברחבה ושוב זה היה חדידה שבעט לא מושלם, אבל לרשת וקבע 0:1 על סף ההפסקה. הפועל תל אביב תקפה בחמת זעם במחצית השנייה ובדקה ה-61 דני גרופר עשה צדק עם שער יפהפה של מבישול נפלא של שלומי אזולאי, שמתח שריר לאחר מכן והוחלף בדמעות. האדומים ניסו להשלים מהפך, אבל דווקא ירושלים הייתה קרובה יותר עם נגיחה של עידן שמש שנעצרה במשקוף (75).

המשחק הזה הסתיים ללא הכרעה לדאבונם של אוהדי הפועל תל אביב, שחלקם אף קרא לניר קלינגר להתפטר אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון ושלושה הפסדים ברצף הזה. ירושלים מצידה יכולה להיות מרוצה מהנקודה הזו, ששיפרה מעט את מצבה וקירבה אותה למכבי פתח תקוה ומכבי נתניה שמעל הקו האדום.

תוצאות השבת:

הפועל חדרה – בני סכנין 1:2
מכבי פתח תקוה – מ.ס. אשדוד 1:0
עירוני קרית שמונה – מכבי נתניה 1:2