ניר קלינגר התפייט: "אומרים שזה רק משבר קטן וזה חולף"

play
משחק מתסכל לקלינגר ושחקניו | ברני ארדוב
צפו בתקרית המביכה: הקוונים לא מצאו את הדגלים, המשחק נפתח באיחור 05:44

מאמן הפועל תל אביב ציטט את אריק איינשטיין אחרי התיקו המאכזב, אך הודה: "קיבלנו כמה החלטות טיפשיות". זיו אריה: "בכל פעם שאני אומר את האמת, אומרים שאני מבלבל את המוח"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי סדרה של משחקים קשים מול הגדולות, הפועל תל אביב רצתה מאוד לחזור לנצח, בבית מול נועלת הטבלה הפועל ירושלים. אלא שגם העובדה שירושלים שיחקה בעשרה שחקנים כמעט שעה שלמה לא הספיקה לאדומים, שהסתפקו ב-1:1 מאכזב בבית. גיא חדידה החמיץ פנדל ותיקן בדקה ה-45 מהנקודה הלבנה. דני גרופר השווה במחצית השנייה אחרי בישול נהדר של שלומי אזולאי הקשר, אבל הקבוצה של ניר קלינגר לא הצליחה להשלים מהפך ורשמה משחק חמישי ללא ניצחון.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב
משחק מתסכל לקלינגר ושחקניו | ברני ארדוב

ניר קלינגר ניסה להסביר את המשחק המאכזב: "יש משחקים כאלה. אני חושב שניסינו הכול. גם במחצית הראשונה שהייתה לא טובה למרות ששלטנו בכדור. במחצית עשינו חילוף ועשינו פעולות לא חכמות בחלק האחרון. ניסינו, השחקנים אולי טיפה נגררו לעצבים ובזבוזי הזמן וזה גרר אותם להחלטות לא טובות. חבל אבל ממשיכים הלאה. בסופו של דבר החלטות טיפשיות גרמו לנו לא לנצח. זה דברים של איכות, ניסיון וקור רוח וכרגע זה חסר לנו".

על הפנדלים שנשרקו נגד הפועל תל אביב: "זה באד לאק. מה אני יכול לעשות ששחקן קופץ לכדור והוא פוגע לו ביד. יש הרבה דברים שמטרידים אותי ונצטרך לטפל בהם. אני יודע מה צריך לשפר ולשנות. גם נגד מכבי חיפה וגם נגד באר שבע שיחקנו טוב. היום התפתח כדורגל עצבני וחבל".

"זה כבר שלושה או ארבעה משחקים שאנחנו בסגל חסר. כשזה שלושה משחקים בשבוע הרוטציה מאוד מתקצרת. שלומי (אזולאי) שוב מתח שריר ונראה שהוא גם ייעדר שבועיים שלושה וחבל. צריך לנשום עמוק, לא להיכנס לסרטים. זו תקופה כזו, יש חבר'ה רציניים שרוצים להתקדם. אומרים אולי זה רק משבר קטן וזה חולף".

אושר דוידה: "כעסתי על עצמי. רציתי לעשות יותר פעולות. אני מקווה שבפעם הבאה יילך לי יותר. עלינו למחצית בפיגור מפנדל. לא הפסקנו לתקוף והם בקושי עברו את החצי. היינו קרובים לשני אבל זה לא מספיק. לא יכול להצביע על מה שחסר, אני חושב שאנחנו קבוצה טובה".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים
נקודה חשובה. זיו אריה | ברני ארדוב

זיו אריה תקף בסיום: "בכל פעם שאני מדבר כדורגל ואת האמת, אומרים שאני מבלבל את המוח. אנחנו תורמים מתנות שלושה משחקים ברציפות, היום תרמנו אדום שהפך את כל המשחק כי יכולנו לנצח פה. השחקנים שלי גברים. הם מאמינים בתהליך, בדרך, בכדורגל שאנחנו משחקים גם כשקשה. ברור שנקודה זה בסדר, אבל אנחנו צריכים נקודות והאמנו שאנחנו יכולים להוציא פה שלוש נקודות. אולי גם אנחנו צריכים להשתולל על השופטים כדי להוציא נקודות".

על גיא חדידה והפנדלים: "יש לי חוק: שחקן שמבקיע לא יבעט עוד פעם, שחקן שהחמיץ יבעט שוב, במיוחד בגלל שגיא אמר שאתן לו. וויליאם אגאדה קצת כעס, אבל בסדר. העונה של הפועל ירושלים היא קשה, גם לי. אנחנו עושים הרבה דברים יפים, אנחנו קבוצה צעירה מאוד וזה לא הולך להיות קל. חוץ משתי קבוצות כל הקבוצות יכולות לרדת ליגה או להיות בפלייאוף העליון. אם נצליח לתת פחות מתנות, נשיג יותר נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי