התקדמות מול מאמן במכבי תל אביב. יצחקי: "מיטש מעורב בהכל"

play
"אני לא חושב שזה שאין מאמן זה עושה נזק". יצחקי | דני מרון
מתנות קטנות: קריאף וניצן טעו, מכבי ת"א גברה 1:2 על בית"ר ירושלים 03:42

אחרי מספר ריאיונות עם מועמדים לתפקיד, במועדון החליטו מי יהיה המאמן הבא וכרגע מתנהל מולו מו"מ כספי. המאמן הזמני הבהיר: "אני בקשר עם גולדהאר יותר ממה שחושבים". במועדון ניסו להסביר את העובדה שהקבוצה מנצחת רק בחוץ: "בבלומפילד היריבות עושות בונקר"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אופטימיות זהירה במכבי תל אביב ביחס לסאגה הארוכה של מינוי מאמן קבוע למועדון. אחרי מספר ריאיונות ושיחות שהתקיימו באחרונה עם כמה מועמדים לתפקיד, במועדון החליטו את מי הם רוצים וכעת מתנהל משא ומתן כספי מול מועמד שבניגוד לאחרים לפניו, גם הביע את רצונו להגיע לארץ ולאמן את הקבוצה. במכבי תל אביב מחזיקים הבוקר אצבעות שהנושא שנמשך כבר למעלה מחודש, בדרך לסיום ובקרוב יוכלו להכריז על המאמן הבא של המועדון.

בתוך כך, בקבוצה שבו אתמול לנצח, וזה שוב קרה להם במשחק חוץ, הפעם 1:2 מול בית"ר ירושלים החבולה. עד כה, בעידן ברק יצחקי מכבי תל אביב מנצחת בליגת העל רק מחוץ לבלומפילד ובאיצטדיון הביתי שלה, היא השיגה רק תוצאות תיקו. "בבלומפילד היריבות מסתגרות ועושות בונקר ואין לנו את האיכות והיכולת כדי להכריע משחקים", הסבירו אמש במועדון. "במשחקי חוץ לעומת זאת יש שטחים ויש משחק יותר פתוח, כך שיותר קל לנו להבקיע".

ברק יצחקי מאמן זמני של מכבי תל אביב
"אני לא חושב שזה שאין מאמן זה עושה נזק". יצחקי | דני מרון

למרות הניצחון על בית"ר ירושלים אמש, ברק יצחקי לא אהב את השער שספגה הקבוצה ובהפסקת המשחק נזף בשחקנים על הקלות שבה ירדן שועה כבש את שער השוויון. יצחקי החמיא בסיום לשחקנים שנכנסו כמחליפים והוסיפו אנרגיה טובה לקבוצה. בראשם היה אדוארדו גררו שעלה מהספסל והיה מצוין בחלק האחרון של המשחק. אחד המצטיינים היה אופיר דוידזאדה שקיבל את חולצת ההרכב על חשבון אנריק סבוריט, היה טוב לאורך כל המשחק ובישל מצוין את שער הניצחון לסטיפה פריצה. גם ברנדלי קובאס זכה למלים חמות אמש על המנהיגות והיכולת.

סטיפה פריצה שחקן מכבי תל אביב
שער ליגה חמישי וניצחון חוץ שלישי ברציפות. פריצה | דני מרון

ברק יצחקי פתח קצת בסיום מול העיתונאים וסיפר על מערכת היחסים שלו באופן אישי עם מיטש גולדהאר ועל הקשר של בעל הבית מקנדה עם הקבוצה שלו. "אני בקשר עם מיטש גולדהאר יותר ממה שחושבים. הוא מעורב בפרטים הכי קטנים במועדון". יצחקי התייחס גם לזלזול שיש באחרונה במכבי תל אביב והדגיש: "מכבי תל אביב מועדון חזק מאוד. אתם יודעים את זה שנבנה כאן מועדון חזק. מכבי תל אביב זה המועדון הכי גדול בארץ עם לחצים גדולים להיות תמיד מספר אחת".

אחרי הניצחון אמש טיפסה הקבוצה למקום הרביעי והשתוותה לכמות הנקודות שיש לבני סכנין במקום השלישי. במועדון יודעים שיש להם חוב עצום העונה וכי הם לא יכולים לאבד נקודות יותר, אם הם רוצים להידבק למכבי חיפה ולהפועל באר שבע.

במחזור הבא תארח מכבי תל אביב את הפועל חדרה.