יו"ר בני סכנין: "אבי לוזון לא גזען, בירם כיאל לא עוזב"

play
בירם כיאל, בני סכנין | מאור אלקסלסי
מהלך נפלא של כיאל ושני אדומים: בני סכנין ניצחה את מכבי פ"ת 02:41

אחרי ההתבטאות השנויה במחלוקת של לוזון, אבו יונס מבהיר: "זו פליטת פה, לא גזענות". על השמועות על כיאל: "אני מבין שיש תוכניות בטלוויזיה שצריכות למלא זמן"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי הניצחון של בני סכנין על מכבי פתח תקוה, שעורר סערה גדולה בגלל ההתבטאות של אבי לוזון, אומר יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס בריאיון לוואלה! ספורט: "אבי לוזון לא גזען, אני מכיר אותו רק 13 שנים, ואם הייתי חושב שהוא גזען לא הייתי מסנגר עליו. הוא לא צריך שאני אגונן עליו, אבל האמת היא שאני הייתי בסיטואציות האלה, של תחתית בוערת, ואני יודע איזה לחץ זה מייצר על אנשים שעומדים בראש מערכת. ברור שההתבטאות של אבי לא הייתה במקום, פליטת פה שלא הייתה צריכה להיאמר, אבל מכאן ועד ניסיון להדביק לו גזענות – המרחק גדול. לאורך השנים נוכחתי לדעת שהוא רחוק מלהיות גזען". כזכור, יו"ר מכבי פתח תקוה לא אהב את השיפוט בהפסד לסכנין, ואמר: "זו טעות לשלוח שופט רביעי מהמגזר למשחק של סכנין".

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס
יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס | מאור אלקסלסי

נושא נוסף שעלה אתמול לכותרות היה סביב בירם כיאל. החלון של ינואר מתקרב, ושוב השם של כיאל עולה כמי שעשוי לעזוב להפועל באר שבע. גם לכך אבו יונס התייחס ואמר: "כל מי שמדבר על כיאל בהקשר על עזיבת סכנין, רק רוצה לפגוע בנו. בירם אוהב את בני סכנין, נהנה לשחק במועדון שלנו, ומנגד לא שמעתי אפילו מילה מאלונה ברקת. וממה שאני מבין, גם לא אשמע. הנושא של בירם לא רלוונטי, ואני מציע לכולם לרדת מהקשקושים האלה. הוא ישחק בבני סכנין. יש לו חוזה לעוד שנתיים, מלבד לעונה הזאת. אני מבין שיש תוכניות בטלוויזיה שצריכות למלא זמן, אבל לא על הגב של בני סכנין".

בירם כיאל, בני סכנין
בירם כיאל, בני סכנין | מאור אלקסלסי

בנוגע לאצטדיון דוחא, שעדיין לא מאושר לקיום משחקים, הוסיף אבו יונס: "אתמול התארחנו בקרית שמונה. לא מצאתי כמעט הבדל בין דוחא לבין קרית שמונה. מבחינתי, אלה אותם איצטדיונים, רק שזה מאושר וזה לא. נמשיך לפעול כדי לקבל את האישור המתאים וחזרה שלנו לאיצטדיון הביתי".

במהלך הסיבוב שקל אבו יונס שינויים בצוות המקצועי, הבוקר הוא רואה שהשארתו של שרון מימר הייתה המהלך הנכון. האם למד מכך איזשהו לקח? לא בטוח. "זה הכדורגל", אמר, "וכשאין תוצאות מספיק טובות ויש אכזבה מהיכולת, תמיד תעלה האפשרות של החלפת מאמן. זה לא אומר שבעתיד לא נראה שוב אצלנו או בכל מקום אחר התעסקות במעמד המאמן".