אבי לוזון: "קיבלתי הודעות מקבוצות ערביות שגינו את העליהום עלי"

play
בעלי מכבי פתח תקוה אבי לוזון | מאור אלקסלסי
מהלך נפלא של כיאל ושני אדומים: בני סכנין ניצחה את מכבי פ"ת 02:41

יושב ראש מכבי פתח תקוה המשיך להתגונן בעקבות הביקורות שספג: "אני לא נפגעתי כמו שבקבוצות הערביות נפגעו בשבילי, כי הם יודעים את האמת עלי"

(גודל טקסט)

אבי לוזון שוב אמר אתמול (שבת) משהו שיצר סערה בביצת הכדורגל שלנו והיום הוא לא חוזר בו. "אין לי מה להתחרט כי האמירה לא כוונה למוצא של השופט הרביעי. אני עמדתי מעליו ביציע וראיתי שהוא סימן לרועי ריינשרייבר שצריך להוציא כרטיס אדום לבנדה השחקן שלנו. ריינשרייבר לא יכול היה לראות את האירוע כי שניהם היו עם הגב אליו. רושרוש סימן לאדום. כשאני אמרתי שהוא לא צריך לשפוט התכוונתי לכך שלהבנתי נטיית לבו היא לקבוצת בני סכנין כפי שהיו בעבר שופטים שהיו קרובים לקבוצות ולא שפטו אותן".

יו"ר מכבי פתח תקוה אבי לוזון
"אני לא צריך להוכיח לאיש דבר וחצי דבר". אבי לוזון | אריאל שלום

לוזון טוען כי קיבל מהבוקר עשרות הודעות וטלפונים של מכרים ויושבי ראש של קבוצות מהמגזר וכולם תמכו בו. "לא הופתעתי שאבו יונס דיבר עלי כך אצלכם. קיבלתי טלפונים מהרבה קבוצות ערביות שגינו את העליהום שעשו עלי. אני לא נפגעתי כמו שהם נפגעו בשבילי כי הם יודעים את האמת עלי".

"אני לא צריך להוכיח לאיש דבר וחצי דבר", המשיך לוזון. "רק המעשים שלי מוכיחים. כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל סייעתי לבני סכנין, אחי נצרת ויתר המועדונים מהמגזר לאורך שנים. כיושב ראש מכבי פתח תקוה המועדון שלנו פתוח לילדי המגזר. כל השנים יש לנו בממוצע 70 ילדים ערבים במכבי פתח תקוה. עלי אי אפשר להגיד שאני גזען".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי