טאלב טואטחה ייעדר לפחות שלושה חודשים, יחזור רק לקראת סוף העונה

play
שחקן מכבי חיפה טאלב טואטחה | מאור אלקסלסי
החמצת ענק לאשכנזי, דוד כבש: מכבי חיפה הפסידה 2:1 לפיינורד 03:57

מכה קשה למגן השמאלי של מכבי חיפה, אחרי שהתברר שהקרע הוא לא בשריר אלא בגיד, מה שמאריך את זמן ההיעדרות. בחיפה מעידים: הוא נחוש להשתקם

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכה קשה למגנה השמאלי של מכבי חיפה טאלב טואטחה, לאחר שהבוקר (רביעי) התברר שהוא סובל מקרע בגיד הארבע ראשי וייעדר מספר חודשים. טואטחה מירר בבכי מיד כשהרגיש את הפציעה במשחק ברוטרדם מול פיינורד, ובחיפה העריכו שמדובר בקרע בשריר – אלא שכעת מתברר כי הפציעה אפילו חמורה יותר והקרע הוא בגיד, מה שמאריך את זמן ההחלמה.

טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה
לקח קשה את הפציעה שלו. טואטחה | אימג'בנק GettyImages, ANP Sport
טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה עם מוחמד אבו פאני
טאלב טואטחה שחקן מכבי חיפה עם מוחמד אבו פאני | GettyImages, ANP Sport

לפי ההודעה של מכבי חיפה, טואטחה ייעדר כשלושה חודשים אך לפי אנשי צוות רפואי בקבוצות בליגת העל מדובר בפציעה שאף יכולה להימשך זמן ארוך יותר והשחקן בכל מקרה לא ישחק עד השלבים האחרונים של העונה. גם אם יחזור, זה יהיה ככל הנראה רק למשחקי הפלייאוף. שחקנים בחיפה מעידים שהמגן קיבל קשה את הפציעה אך הבהירו שהוא נחוש להשתקם ולחזור חזק יותר. יש לציין כי טואטחה לא היה בתוכניות המקצועיות של מכבי חיפה, אך ככל שהעונה התקדמה חזר לרוטציה ולמרות כך לא זכה ליותר מדי דקות משחק. כעת כאמור ייאלץ להתמקד בשיקום.

בחיפה ינסו להכשיר את סאן מנחם למשחק מול הפועל ירושלים. אם גם מנחם לא יהיה כשיר, שון גולדברג או רז מאיר יפתחו בעמדת המגן השמאלי.