רוני לוי וכל שחקני הפועל באר שבע שליליים לקורונה, שחקני המפתח ינוחו בגביע

play
מיגל ויטור, אור דדיה, ניקיטה רוקאביציה, רמזי ספורי שחקני הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
ספורי כבש בבעיטה חופשית ובישל לוויטור, 0:2 לבאר שבע על נוף הגליל 02:10

לופס נותר החיובי היחיד בקבוצה, כל השאר כשירים, כולל המאמן שלא חש בטוב. רוקאביציה וספורי עשויים אפילו להישאר מחוץ לסגל מול בית"ר תל אביב בת ים שחולמת על מסע קסם כמו בעונה שעברה (ראשון, 20:00)

(גודל טקסט)

רוני לוי מתכנן מספר שינויים מחר (ראשון, 20:00) בהרכב הפועל באר שבע למשחק בסיבוב ח' של גביע המדינה מול בית"ר תל אביב בת ים. מיגל ויטור, ניקיטה רוקאביצה ורמזי ספורי שהצטיינו באחרונה צפויים לרדת לספסל או אפילו לא להתלבש. גם דנילו אספרייה ויוג'ין אנסה צפויים להמתין על הספסל. למאמן הפועל באר שבע התלבטות בעמדת השוער והוא שוקל לעלות עם אריאל הרוש שכבר כשיר לשחק אחרי הפציעה הקשה שעבר בכתפו. מי שיחזור להרכב אחרי השעיית צהובים הוא מריאנו באריירו, וגם חאתם עבד אלחמיד, אור דדיה, אביב סולומון ושגיב יחזקאל אמורים לקבל הזדמנות אחרי שלא פתחו בתקופה האחרונה. בהפועל באר שבע הבהירו: "יש סגל חזק לקבוצה וזה לא משנה מי עולה ב-11. מי שלא פותח זה בעיקר כי הוא לא כשיר לגמרי".

בקבוצה שמחו לגלות שבבדיקות הקורונה שנעשו במועדון כל שחקני הקבוצה כולל רוני לוי יצאו שליליים. הלדר לופס נותר החיובי היחיד, כאשר למעשה כולם כשירים, כולל המאמן שלא חש בטוב אך יצא שלילי בבדיקה.

הרכב משוער: אריאל הרוש, אור דדיה, איאד אבו עביד, חאתם עבד אלחמיד, איתן טיבי, אביב סולומון, מריאנו באריירו, רועי גורדנה, דור מיכה, שגיב יחזקאל, איתי שכטר.

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע בחימום
אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע בחימום | מאור אלקסלסי

בית"ר תל אביב בת ים

מנגד, בבית"ר תל אביב בת ים ינסו לשים בצד את העונה הרעה שלהם בליגה הלאומית ולנסות לייצר הפתעה מרעישה באצטדיון בנס ציונה מול מובילת ליגת העל. רבים משחקני הקבוצה גדלו במכבי תל אביב ויודעים מה ייתן להם ניצחון סנסציוני על האורחת, במיוחד אחרי סיפור ההצלחה של הקבוצה בגביע בעונה שעברה, אז הדיחה שתי יריבות מליגת העל ונעצרה רק בדו קרב פנדלים בחצי הגמר על ידי הפועל תל אביב.

בסיבוב ח' לפני שלוש שנים ניצחה הפועל באר שבע רק בדקה ה-120 של ההארכה, כשדיא סבע קבע 0:1 בטרנר. ברבע הגמר ב-2016, הבאר שבעים ניצחו 0:2 בכל אחד משני המפגשים.

הרכב משוער: אביחי דהן, עומר יצחק, איתי בן חמו, מייקל צ'ילאקה, תומר מכלוף, נובאטוס מירושי, סאקרה קיפרה, אסף הרשקו, אור רויזמן, אייל חן, דור תורג'מן.