קלינגר על המשבר: "תקופה קשה, אבל אי אפשר להגיד שזה אסון"

play
מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר | אריאל שלום
עטר בישל בעקב, מדמון כיכב ב-1:3 של בני יהודה על הפועל תל אביב 03:35

מאמן הפועל תל אביב אחרי ההדחה מהגביע: "אנחנו סוחבים יותר מדי פציעות, הלו"ז צפוף". על אחד הפתרונות: "אולי נעלה שחקנים מהנוער ונזרים דם חדש". על קריאות האוהדים נגדו: "מבין אותם, אני קודם כל בא בטענות לעצמי"

(גודל טקסט)

לקראת משחק הגביע בין הפועל תל אביב לבני יהודה, אמר ניר קלינגר ש"יש תחושה שהשנה נוכל ללכת בגביע עד הסוף". פחות מ-36 שעות חלפו והפועל תל אביב יכולה לשכוח מללכת עד הסוף. האדומים הפסידו הערב (שבת) 3:1 והודחו מהמפעל בו הגיעו עד הגמר בעונה שעברה.

בסיום המשחק המאמן ניר קלינגר שוב שמע את האוהדים קוראים נגדו. כעת הוא יחזור לליגה שם הפועל תל אביב צברה 3 נקודות מ-18 האחרונות, וינסה להוציא את הקבוצה מהמשבר ההולך ומעמיק בו היא נמצאת.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר
המשבר נמשך. ניר קלינגר | אריאל שלום

"מאכזב מאוד", אמר קלינגר, "בהכנה זה היה נראה שאנחנו מוכנים, בטח אחרי המחצית השנייה בנתניה. לא נראנו טוב, הגיע לבני יהודה לנצח וכל הכבוד לה. המשבר הוא משבר, לא משנה אם הוא עמוק יותר או פחות. זו תקופה לא טובה והיום זה אפילו נתן חותם לכך שאנחנו צריכים להתעורר ומהר בכמה אספקטים".

הפועל תל אביב חסרה הערב את אדי גוטליב, עידן ורד, שי אליאס ועידן ורד, וקלינגר אמר: "מבחינתנו צריך לנסות להחזיר את הפצועים כמה שיותר מהר, כי יש יותר מדי שחקנים שסוחבים פציעות. בספורט יש רגעים קשים, כבר עברנו בשנתיים האחרונות משברים לא קלים, התרומננו ואני מאמין שזה מה שנעשה גם הפעם".

קלינגר המשיך: "הלו"ז מאוד צפוף, הפציעות מרובות, צריך לראות מי השחקנים שיכולים להרים את הקבוצה, בעיקר מנטלית ואישיותית. אולי נצטרך להשתמש בשחקני נוער כדי להזרים דם חדש. זו לא הפעם הראשונה שיש לי תקופה כזו כמאמן, אבל אי אפשר להכניס את הראש לאדמה ולהגיד שזה אסון".

המאמן סיכם: "זה לא נעים, אני מבין את האוהדים, אני מסכים עם ההרגשה שלהם, אבל זה ספורט ובספורט צריך לדעת להתרומם. אני בא בטענות קודם כל לעצמי, אבל הוכחתי שאני מאוד לויאלי ומאוד נאמן למועדון הזה וגם ברגעים קשים אני לא מתכוון להרים ידיים".

דן איינבינדר ושחקני הפועל תל אביב
לא מסתיר את האכזבה. איינבינדר | אריאל שלום

הקפטן דן איינבינדר: "זה מאכזב מאוד. גם התוצאה וגם איך שנראינו. נצטרך להסתכל למציאות בעיניים ולהבין שאנחנו בתקופה לא טובה. כדי להפוך את התקופה הזו לטובה נצטרך לעבוד מאוד קשה. בכל המשחקים האחרונים אנחנו מקבלים את השער הראשון מוקדם מדי מטעות לא מחוייבת. בסופו של דבר כשאנחנו סופגים הרבה שערים, קשה להראות את הרמה שלנו".

על מכת הפצועים: "הרבה שחקנים טובים היו חסרים. זה לא הופך את זה לתירוץ. צריך להסתכל למציאות בעיניים. ההפסד הזה מאוד מאכזב. הסגל הזה חייב להוציא את הקבוצה לדרך חדשה, אבל צריך את כל השחקנים שיחזרו לכשירות. חסרים לנו הרבה שחקני הרכב בעלי אופי, בעלי ניסיון. היום גם רוזה נפצע וזו בעיה. נצטרך לתת הרבה יותר.

"אני חושב שבסופו של דבר היינו עם הרבה שחקנים חסרי ניסיון. הוותיקים יצטרכו לעשות לשחקנים החדשים. צריך להביא לקהל המדהים הזה נחת וכל האכזבה שלנו היא אך ורק בגללו".

שחקני בני יהודה עמית גלזר, אילי מדמון
ערב גדול של בני יהודה | אריאל שלום

המאמן המנצח, יוסי אבוקסיס: "האמת שעד היום לא הייתה כמות קהל כזו. זה מאוד הפתיע אותי, איזה עידוד – המשחק היפה הזה הוא תמורה לאוהדים שבאו. התחלנו את העונה בצורה קטסטרופלית ורק לאחרונה התאוששנו. הליגה הלאומית היא לא משהו קל, אבל המשחק הזה ייתן לנו ביטחון. המון שחקנים עשו משחק טוב והוא ייתן לנו דחיפה קדימה. אילי מדמון? אני העליתי אותו לבוגרים בגיל 16 וחצי בהפועל באר שבע, הוא ילד מדהים ושחקן מצוין. רק שימשיך ככה".

אילי מדמון משהצטיין עם שער, בישול ויכלת גבוהה במרכז המגרש: "האמת שאנחנו קבוצה ברמה של ליגת העל. אנחנו נותנים הכול בכל משחק וניצחנו בצדק. השמיים הם הגבול. עשינו הכנה טובה למשחק הזה ונעשה הכנה טובה לכל משחק".