אחרי יותר משבע שנים: הפועל תל אביב הביסה את מ.ס. אשדוד 1:4 בחוץ

play
שחקן הפועל תל אביב אושר דוידה | לירון מולדובן
שער מרהיב לאושר דוידה, רביעייה נדירה להפועל תל אביב באשדוד 03:34

אזולאי (38, 89) ודוידה (64, 81) כבשו צמדים והוסיפו בישול, ורד הכין שניים וקובי רפואה ראה את שחקניו החדשים מנצחים באצטדיון הי"א לראשונה מאז מרץ 2014. שער של סייף (31) לא הספיק לאשדוד, אינברום הורחק לקראת הסיום

(גודל טקסט)

יותר משבע שנים וחצי חלפו מאז ה-4:5 המשוגע של הפועל תל אביב ורן בן שמעון, על מ.ס. אשדוד וניר קלינגר בחוץ. הערב (שלישי), בפעם הראשונה מאז מרץ 2014, האדומים חזרו עם שלוש נקודות מאצטדיון הי"א, הפעם בזכות 1:4 גדול – וזו לא הגשמה לאור ההתרחשויות על כר הדשא. קובי רפואה אמנם לא עמד על הקווים אחרי שלא עבר בבקרת התקציבים, אבל בכל זאת: איזו בכורה פנטסטית.

אשדוד דווקא הייתה זו שהוליכה 0:1 משער של קני סייף בדקה ה-31, אבל הפועל תל אביב לא נשברה וביצעה מהפך. עידן ורד בישל פעמיים לשלומי אזולאי (38) ואושר דוידה (64) והאחרון השלים צמד בדקה ה-81. הדובדבן הגיע עם בישול של דוידה לאזולאי בדקה ה-89; צמד ובישול לשניהם בסיום. אור אינברום הורחק בדקה ה-84.

הפועל תל אביב הגיעה פצועה וחבולה, בלי שלומי אזולאי הקשר, לוסיו ודורון ליידנר וללא דן איינבינדר המוצהב, אבל מה שקרה לה הערב כבר שבר שיאים. אופק ביטון, בן ביטון ודני גרופר נפצעו בזה אחר זה והאורחת סיימה את מכסת החילופים שלה כבר בדקה ה-34. באותו שלב, כשהם בפיגור 1:0 וקובי רפואה חסר מנוחה מחוץ לתחומי המגרש, נראה היה שהסיפור גמור מבחינת האורחת. אבל…

טעות בהגנת אשדוד החזירה את הפועל תל אביב למשחק ובמחצית השנייה הגיע השיטפון. שי אייזן ויואב הופמייסטר נלחמו, סיאנדה קולו התייצב ובחלק הקדמי דוידה, ורד ואזולאי סיפקו מספרים נדירים מבחינתם. 1:4 גדול, שלוש נקודות וחגיגה גדולה של האורחת.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
איזו חגיגה של הפועל תל אביב | לירון מולדובן

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל חיפה – מ.ס. אשדוד
הפועל תל אביב – עירוני קרית שמונה
הפועל נוף הגליל – מכבי נתניה
בני סכנין – מכבי חיפה
הפועל חדרה – הפועל באר שבע
בית"ר ירושלים – הפועל ירושלים
מכבי פתח תקוה – מכבי תל אביב