צפו בתקציר: 1:2 דרמטי להפועל תל אביב על מכבי פתח תקוה

play
אושר דוידה, שחקן הפועל תל אביב | אודי ציטיאט
סלאלום אדיר של דוידה והכרעה בדקה ה-96: הפועל ת"א ניצחה את פ"ת 03:47

דוידה כבש שער יתרון במבצע אישי מדהים, בנדה איזן תוך חמש דקות אבל יואב תומר נגח פנימה והכריע במהלך האחרון של המשחק. קלינגר ירד מנוצח בחזרה לבלומפילד, ניצחון שלישי רצוף לרפואה

(גודל טקסט)

פחות משבועיים אחרי פיטוריו מהפועל תל אביב, ניר קלינגר חזר היום (שבת) לאצטדיון בלומפילד בכובעו החדש כמאמן מכבי פתח תקוה והיה קרוב להשגת הנקודה השנייה בלבד של המלאבסים בחוץ העונה, אלא שקבוצתו הקודמת יצאה עם 1:2 הכי דרמטי שאפשר היה לדמיין ורשמה ניצחון שלישי ברציפות תחת קובי רפואה, כשהיא מקלקלת את הופעת הבכורה של מאמנה הקודם אצל היריבה. יואב תומר הכריע בדקה ה-96, אחרי שאושר דוידה ולאמק בנדה כבשו לפני כן עבור כל אחת מהקבוצות.

שחקני הפועל תל אביב שי אליאס, עידן ורד חוגגים עם יואב תומר נגד מכבי פתח תקוה
הכי דרמטי שיש. יואב תומר חוגג את שער הניצחון | אודי ציטיאט

במחצית הראשונה ניכר אפקט חילופי המאמנים על האורחת, שהייתה עדיפה והתקרבה יותר לשער של ארנסטס שטקוס. עם זאת, רק ג'יימס אדניי הגיע למצב משמעותי והשוער הליטאי גזל ממנו את השער עם הדיפה נהדרת. הפועל תל אביב התעוררה במחצית השנייה ובמשך דקות ארוכות השער היה באוויר, וכשהוא הגיע – זה קרה בענק: אושר דוידה חתם מבצע סולו מדהים, שבו עבר שני שחקנים ואת השוער אריק ינקו, עם ה-0:1 של האדומים בדקה ה-71. זה החזיק 5 דקות בלבד, כי לאמק בנדה הבקיע את שער השוויון וקבע את ה-1:1 בדקה ה-76, אך הסיום היה כאמור של תומר ששלח את האורחת הביתה מתוסכלת.

קובי רפואה רשם ניצחון שלישי רצוף על מכבי פתח תקוה עם הפועל תל אביב, בעוד ניר קלינגר הפסיד לראשונה בהופעת בכורה שלו, אחרי שניצח במשחקו הראשון עם שלוש הקבוצות הקודמות שאימן. עבור האדומים זו הפעם הראשונה בה הם מחברים שלושה ניצחונות ליגה רצופים מאז יוני 2020. הכחולים, מנגד, האריכו את רצף המפגשים ללא נציחון בינם לבין הפועל תל אביב לשבעה בסך הכל.

שלט של אוהדי מכבי פתח תקוה עם ציטוט של אבי לוזון
גם אחרי פיטורי המאמן, אוהדי מכבי פתח תקוה המשיכו במחאה נגד אבי לוזון | אודי ציטיאט
טקס של הפועל תל אביב לזכרו של רוני דניאל, הדובר ארז נעמן, המנכ"לית אודליה פרידמן
הפועל תל אביב ערכה טקס לזכרו של רוני דניאל ז"ל | אודי ציטיאט

משחקי המחזור ה-16:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב – מכבי פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 17:30: עירוני קרית שמונה – הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל ירושלים – הפועל חדרה
שבת, 19:50: מכבי נתניה – בית"ר ירושלים (ספורט4)

ראשון, 19:00: מ.ס. אשדוד – הפועל נוף הגליל
ראשון, 20:15: הפועל באר שבע – בני סכנין (ספורט2)

שני, 20:30: מכבי חיפה – מכבי תל אביב