דראפיץ': "כשאתה מנסה לקדם צעירים, לפעמים בריאות הלב נפגעת"

play
גל אראל שחקן הפועל חיפה מול גיא בן לולו שחקן עירוני קרית שמונה | מאור אלקסלסי
שער מרהיב של קהת לא הספיק לק"ש, שסיימה ב-2:2 מול הפועל חיפה 03:36

מאמן עירוני קרית שמונה כאב את ההחמצות הרבות ב-2:2 נגד הפועל חיפה: "היינו יכולים לעשות יותר". אלישע לוי: "כשהפצועים יחזרו נכבוש יותר". נס זמיר, שכבש ובישל: "אין שמח ממני"

(גודל טקסט)

נקודה בלבד הפרידה בין עירוני קרית שמונה להפועל חיפה ערב המפגש ביניהן היום (שבת), וגם המשחק עצמו שיקף את הכוחות השווים כשהקבוצות נפרדו ב-2:2 מלא באירועים. רועי קהת ואיתמר שבירו כבשו לקבוצה של סלובודן דראפיץ', שלא הצליחה לחזור לנצח ונותרה מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון. נס זמיר בישל לאלן אוז'בולט וכבש בעצמו את שער המהפך הזמני של האורחת, שלא הספיק לניצחון שני רצוף.

דראפיץ' סיכם את המשחק והתייחס להחמצות של קבוצתו בדקות האחרונות, לרבות אלה של גיא בן לולו: "היינו נאיבים וקיבלנו גול שוויון משום מקום. במחצית השנייה התחיל משחק מחוף לחוף שאני לא כל כך אוהב, אז אני חושב שתיקו משקף. אנחנו לוקחים את הנקודה ואת 35 הדקות הטובות שהיו לנו. בן לולו שחקן מאוד כישרוני ומאוד צעיר, עם יותר דקות משחק ההזדמנויות הללו ייכנסו. לכל אחד מגיעה הזדמנות והוא צריך ללמוד מזה. היינו יכולים לעשות יותר במשחק הזה. דיברנו לפני המשחק על זה שאנחנו רוצים להתקדם שלב-שלב ולשחק יותר טוב, כשאתה מנסה לקדם שחקנים צעירים זה פוגע בבריאות הלב עם מצבים כמו שהיו בסוף המשחק".

שבירו, שחילץ כאמור נקודה עבור הכחולים, הוסיף: "התחלנו מצוין בחצי השעה הראשונה, הגול שלהם לקח אותנו אחורה. יש לנו הרבה שחקנים צעירים, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אנחנו שואפים הכי גבוה ולא מתביישים להגיד את זה".

סלובודן דראפיץ' מאמן עירוני קרית שמונה
קידום הצעירים גובה מחיר. דראפיץ' | מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי: "קודם כל זו תולדה של שתי קבוצות שעשו הכל כדי לנצח. היה משחק מרחבה לרחבה כמו ששתי הקבוצות אוהבות. אחרי שעלינו ליתרון, ניסינו לשלוט בכדור אבל החמצנו המון הזדמנויות. אני אף פעם לא מרוצה, כי אני תמיד רוצה לנצח. נכנסנו לא טוב למשחק, כל הזמן איחרנו ולא שמרנו טוב. לקח לנו זמן לעשות התאמות ואז נראינו יותר טוב, בהמשך המשחק היה בשליטה שלנו והגענו להרבה יותר הזדמנויות בחצי השני. תיקו משקף למען האמת. אנחנו נאבקים על הפלייאוף העליון ויש לנו סיכויים טובים. חיכינו לחזרת הפצועים, כשזה יקרה נהיה יותר טובים ונכבוש יותר שערים. לא רצינו לסכן את תורג'מן היום".

נס זמיר שחקן הפועל חיפה חוגג שער
נס זמיר | מאור אלקסלסי

נס זמיר התייחס לשער ולחזרה לכושר טוב אחרי הפציעה הארוכה: "אמרתי 'יאללה אני ארים את הכדור', אלישע אמר לי 'לך לרחבה' ולמזלי הוא הגיע אליי. במשחק הזה הרגשתי שאני נכנס לעניינים, בלי קשר לגול. התחלתי לעשות את המהלכים שלי והדריבלים, השער זה בונוס. 10 חודשים אחרי הניתוח, אני בהרגשה הכי טובה שיכולה להיות. היה לי קשה לצפות מהצד, חיכיתי לרגע שיגיע תורי ואין שמח ממני שזה קורה עכשיו. הלוואי ויכולתי לעשות יותר והיינו שומרים על היתרון. אני חושב שיש המון שחקנים מצוינים כאן, בעזרת השם כל אחד יתרום את החלק שלו. יש לנו יכולת לקחת את הפועל חיפה קדימה".