באשדוד מרגישים שניצחו במשחק עונה. בריהון יתחיל להיספר?

play
יעקב בריהון הצדיק את הקרדיט בהרכב עם שער ובישול | לירון מולדובן
אשדוד חגגה 0:3 על נוף הגליל, בריהון כבש בביצוע יפהפה 02:48

ה-0:3 על הפועל נוף הגליל "נותן אוויר, ושוב יש מחשבות על פלייאוף עליון" בקבוצה של בן שמעון. הקשר שכיכב זכה לשבחים: "צריך לנצל אותו יותר"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אף שרק 162 אנשים צפו אתמול (ראשון) במשחק של מ.ס. אשדוד מול הפועל נוף הגליל בבלומפילד, במועדון מעיר הנמל טוענים הבוקר כי מדובר בניצחון במה שהיה עבורם משחק על עונה. "זה היה משחק שיכול היה ללכת לשני כיוונים. אם היינו מפסידים, היינו מסתבכים מאוד", אמרו אמש בקבוצה. "עכשיו הולכים לסדרה מאוד קשה של שישה משחקים, מתוכם ארבעה בחוץ, והפסד לנוף הגליל היה מקדם אותם ומביא עלינו לחץ גדול מאוד. הניצחון הזה נותן אוויר מחודש ושוב יש מחשבות על פלייאוף עליון".

מי שעבר חוויה יוצאת דופן הוא יעקב בריהון. בימים האחרונים עוד העריך הקשר שבחלון ההעברות הוא עשוי לעזוב מכיוון שלא זכה העונה ליותר מדי אשראי מצדו של רן בן שמעון. אתמול בחר בו מאמן מ.ס. אשדוד לפתוח בהרכב, ובריהון החזיר עם בישול מצוין לשער הראשון של חמודי כנעאן ועם מהלך כדורגל מבריק שהוביל לשער השני שלו, שהיה בסוף גם חצי עצמי. "יש ליעקב המון כדורגל. צריך לנצל אותו יותר", אמר שחקן באשדוד. "הוא יכול לעשות דברים של אחד על אחד שאין הרבה שחקנים שמסוגלים לעשות. זה כישרון שאין להרבה שחקנים בארץ".

שחקן מ.ס. אשדוד יעקב בריהון מול שחקני הפועל נוף הגליל
"יש לו המון כדורגל". יעקב בריהון | לירון מולדובן

בקבוצה היו מרוצים גם מהשילוב המחודש בין שלושת הבלמים ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני וגיל כהן, והודו כי מדובר במפתח שלהם להמשך עונה טוב יותר. "בכל פעם שהשלישייה הזו תשחק יחד, יהיה לנו סיכוי גדול יותר לנצח משחקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי