שינוי מגמה? מכבי נתניה תאפשר לאוהדי באר שבע כניסה ליציעים התחתונים

play
אוהדי הפועל באר שבע | דני מרון
ספורי הבקיע בכדור חופשי, נתניה השוותה תוך דקה וקבעה 1:1 מול באר שבע 03:51

אחרי המחאה של הדרומיים על הצבת הקהל האורח בנתניה ביציעים העליונים במשחק הליגה בין הקבוצות, הסכימו בנתניה לשנות את ההחלטה במשחק הגביע בשבוע הבא

(גודל טקסט)

בשורה לאוהדי הפועל באר שבע שייצאו ללוות את הקבוצה למשחק הגביע ביום רביעי הבא בנתניה. הנהלת מכבי נתניה התירה מכירת כרטיסים לאוהדי האורחת ליציעים המזרחיים התחתונים באיצטדיון, כך שאוהדי הפועל באר שבע לא יצטרכו לשבת ביציעים העליונים הרחוקים מכר הדשא. כזכור, אחרי משחק הליגה בין הקבוצות בנתניה העונה פירסם המנהל המקצועי של הפועל באר שבע פוסט ארוך לכיוון בעלי מכבי נתניה אייל סגל בו ביקש לשנות את הנוהל הפוגע באוהדים של קבוצתו שעושים את כל הדרך מבאר שבע לנתניה.


מנכ"ל הפועל באר שבע גיא פרימור פנה הפעם בבקשה לקבל את המקום המבוקש באיצטדיון, וסגל החליט לקבל את הדברים. לאחר שהתקבלה הבקשה לשבת ביציעים התחתונים, נעתרו בנתניה לפנייה והחל מהיום נמכרים הכרטיסים לשם בעלות אחידה של 71 שקלים כולל עמלות.

אוהדי הפועל באר שבע
כרטיסים נמכרים ב-71 שקלים | דני מרון

כך או אחרת, עדיין לא ברור אם מדובר בשינוי מגמה מוחלט מבחינת מכבי נתניה שעד כה סירבה לאפשר לקהל הקבוצות הגדולות לשבת למטה בטענה שזה קרוב לדשא ומהווה יתרון לקהלים המאסיביים. עד כדי כך סירבו בנתניה שאפילו הסכימו לקבל את קנס המנהלת על כך שהטלוויזיה מצלמת כיסאות ריקים בגלל הסירוב הזה. בכל מקרה, באשר להפועל באר שבע יש לאוהדיה עוד משחק חוץ גדול השבת בבלומפילד בטרם ייצאו לנתניה.