חיזוק ברזילאי לחוד: ווילי חתם לעונה וחצי בעירוני קרית שמונה

play
החיזוק החדש של קרית שמונה. ווילי במדי דה סטרונגסט | GettyImages, Juan Mabromata
שער מרהיב של קהת לא הספיק לק"ש, שסיימה ב-2:2 מול הפועל חיפה 03:36

החלוץ הברזילאי (28), שכבש 25 שערים בשנתיים האחרונות במדי דה סטרונגסט הבוליביאנית, יחזק את ההתקפה של דראפיץ'. סטפן מילושביץ' קיבל הודעה: חפש לך קבוצה

(גודל טקסט)

עירוני קרית שמונה מתחזקת: ווילי, החלוץ הברזילאי בן ה-28, סיכם לעונה וחצי במועדון. השחקן צפוי לנחות בארץ במהלך השבוע הבא ולעבור בדיקות רפואיות, כאשר אחריהן יחתום באופן רשמי בקבוצה באמצעות סוכנו עו"ד שחר גרינברג. ווילי שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת דה סטרונגסט הבוליביאנית, במהלכן שיחק 49 משחקים בכל המסגרות וכבש 25 שערים. כמו כן, הוא שיחק בגביע הליברטדורס של דרום אמריקה, בו רשם 8 הופעות וכבש שני שערים.

ההברזילאי גדל באקדמיה של קבוצת ויטוריה הברזילאית. את מרבית הקריירה שלו הוא עשה עד כה בברזיל, שם שיחק במספר מועדונים כשהבכירים בהם היו: ואשקו דה גמה ואתלטיקו גויאננשה. הוא הספיק גם לעשות גיחה לאירופה, שם שיחק בסרבט השוויצרית וגם בילה לפני כן חצי עונה בבוטסואני הרומנית וסמירניס היוונית.

ווילי שחקן דה סטרונגסט
החיזוק החדש של קרית שמונה. ווילי במדי דה סטרונגסט | GettyImages, Juan Mabromata

מי שיעזוב כדי לפנות את המקום לווילי הוא החלוץ המונטנגרי סטפן מילושביץ'. כזכור, בקרית שמונה סימנו את המונטנגרי כזה שישוחרר וכעת ינסו להתיר את חוזהו. מילושביץ' כבר קיבל הודעה שהוא רשאי לעזוב ולחפש קבוצה אחרת.

בינתיים, ללא החלוץ הברזילאי, בקרית שמונה מתכוננים למפגש מול הפועל נוף הגליל. סלובודאן דראפיץ אמר לקראת המשחק: "זו ליגה שיוויונית מאוד. אנחנו יודעים איפה נוף הגליל נמצאים כי היינו שם רק לפני כמה חודשים. ננסה לא לתת להם להתאושש על חשבוננו. אנחנו נבוא במלוא הכוח כדי להוציא את הנקודות כי אנחנו יודעים מה החשיבות של הנקודות".