בן חיים: "באר שבע פייבוריטית נגדנו, לא חשבתי שזה יכול לקרות"

play
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום
מטורף: מכבי חיפה חזרה מפיגור כפול ל-2:3 על מכבי תל אביב 04:51

חלוץ מכבי תל אביב הודה לקראת המשחק בין הקבוצות בשבת בבלומפילד: "זה ייתן לנו מוטיבציה לנצח". על ההפסד בחיפה: "אולי הקשה ביותר, הסתובבתי בבית כמו מומיה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בהכנות למשחק בשבת נגד הפועל באר שבע (20:30), אבל טל בן חיים הודה שעוברים עליו ועל חבריו ימים לא פשוטים בלשון המעטה.

"לא היה קל זה אנדרסטייטמנט אחד גדול, זה אחד ההפסדים הכי קשים שהיו לי אם לא הקשה ביותר", הודה שחקן ההתקפה במסיבת עיתונאים לקראת המפגש בשבת נגד המוליכה הבלתי מנוצחת מבירת הנגב, "צריך להמשיך הלאה עם כל הקושי שהיה, והיה קושי גדול. אני הסתובבתי כמו מומיה 48 שעות אחרי המשחק, אבל יש לנו משחק סופר חשוב נגד הפועל באר שבע וצריך להרים את עצמנו. הפועל באר שבע פייבוריטית למשחק וזה לא תרחיש שחשבתי שיכול לקרות, שקבוצות בארץ יהיו נגדנו פייבוריטיות בבלומפילד, אבל זה ייתן לנו את המוטיבציה כדי לנצח".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב
טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב | אריאל שלום

עוד אמר בן חיים: "יש לנו גם משחק קשה בגביע המדינה ביום שלישי בקרית שמונה, אבל אני בטוח שההפסד בחיפה יילך עם כל שחקן ושחקן הרבה שנים קדימה. לאוהדים יש נטייה לחשוב שלהם קשה יותר ואני מבין אותם לגמרי, אבל אני לא יכול לחשוב על סיטואציה שלמישהו קשה יותר מאשר לשחקנים. אנחנו צריכים לשים את הקושי בצד ולהגיע למשחק נגד באר שבע ולהראות שאף קבוצה לא יכולה להיות פייבוריטית אצלנו בבית".

על הפועל באר שבע אמר בן חיים: "היא עושה עונה מפלצתית, אבל נגיע מוכנים ונכבד אותה כמו שאנחנו מכבדים כל קבוצה במטרה לנצח".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב
ירצה לעשות שינויים. קרסטאיץ' | מאור אלקסלסי

המאמן מלאדן קרסטאיץ' הוסיף: "ניתחנו את המשחק מול חיפה, יש לנו עוד יומיים עד למשחק הקרוב ואנחנו עושים הכל כדי להרים את הקבוצה. ברור שקשה לחזור אחרי משחק כזה, זה קשה לנו ולקבוצה, אבל אנחנו חייבים ללמוד מהמשחק האחרון, וכולנו, הצוות והשחקנים, חייבים להבין שאחנו במועדון גדול עם הרבה אחריות. אנחנו צריכים לעשות את הטוב ביותר שלנו כבר במשחק הקרוב ולהראות לאוהדים, בכלל בישראל, שחזרנו למסלול ולעשות את הטוב ביותר שלנו כדי לנצח. חשוב מאוד להבין שיש ציפיות גבוהות ואנחנו צריכים להראות לאוהדים שהם יכולים לסמוך עלינו".

על מצב הסגל אמר הסרבי: "יש לנו כמה בעיות, לא רק בגלל אימונים או פציעות אלא גם שפעת. יש מספר שחקנים עם פציעות שרירים קלות, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה. זה נורמלי, יש לנו סגל טוב ומספיק שחקנים. מה שחשוב הוא שיש לנו מספיק שחקנים ואנחנו עושים הכל כדי להתכונן בדרך הטובה ביותר".