ניצחון רביעי רצוף: הפועל תל אביב גברה 0:2 על הפועל חיפה בחוץ

play
שחקן הפועל תל אביב אופק ביטון | מאור אלקסלסי
שער יפה לשי אליאס ב-0:2 של הפועל ת"א על הפועל חיפה 02:41

אופק ביטון פתח (34), שי אליאס חתם (86) והפועל תל אביב ניצחה את הפועל חיפה בפעם הראשונה אחרי 10 משחקים. רפואה נאלץ לפתוח עם שלושה שחקני נוער, אבל זה לא מנע ממנו לשמור על מאזן מושלם

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב השיגה הערב (שבת) ניצחון חוץ מרשים 0:2 על הפועל חיפה ושמרה על מאזן מושלם תחת קובי רפואה: 12 נקודות מ-12 אפשריות. למה מרשים? כי הקבוצה ממתחם חודורוב הצפינה לחיפה עם הרכב טלאים, אחרי 10 משחקים ללא ניצחון על היריבה, ועדיין עשתה זאת. אופק ביטון כבש ראשון (34), שי אליאס הכפיל (86) והפועל תל אביב חגגה.

בחסות הקורונה וגם הפציעות, שתי הקבוצות הגיעו בסגלים חסרים והרכבים מאולתרים. הפועל חיפה חסרה את אוהד לויטה, אנתוני איזוצ'וקוו, ניסו קפילוטו ואלן אוז'בולט ולמעשה עלתה למגרש ללא מרכז ההגנה הרגיל שלה. בהפועל תל אביב היו חסרים לא פחות מ-10 שחקנים, לא כולל לוסיו שנמצא בדרך החוצה. קובי רפואה העלה הרכב שכלל שלושה שחקני נוער: אור ישראלוב, שגיא גניס ועומר סניור, ועל הספסל שלו ישבו חמישה שחקני שדה בלבד.

הפועל תל אביב פתחה עם הרבה התלהבות והייתה עדיפה ב-10 הדקות הראשונות, אבל בהמשך הפועל חיפה השתלטה על המגרש ושלטה במרכזו. יחד עם זאת, הקבוצה של אלישע לוי לא הצליחה לסכן את ארנסטס שטקוס אפילו פעם אחת במחצית הראשונה, בעוד האורחת איימה 2-3 פעמים ובאחת מהן גם כבשה.

במחצית השנייה הפועל חיפה הפעילה לחץ והפועל תל אביב התגוננה. השחקנים הצעירים של רפואה התעייפו ולא הצליחו לצאת למתפרצות ומנגד סער פדידה שנכנס כמחליף אצל המארחת, הכניס הרבה רוח חיובית והתקפית אצל האדומים-שחורים. ארנסטס שטקוס שסבל מכאבים ברגל לכך אורך המשחק, עצר ניסיונות של פדידה וממן ולפני הסיום עקיצה אחת של אליאס הבטיחה ששלוש הנקודות נוסעות דרומה.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

הרכב הפועל חיפה: טל בומשטיין, נועם כהן, גיא משפתי, עלי כיאל, דור מלול, קווין טאפוקו, סקו טורה, לירן סרדל, חנן ממן, נס זמיר, אלון תורג'מן.

הרכב הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, סיאנדה קולו, אדי גוטליב, אור ישראלוב, שי אייזן, שי אליאס, אופק ביטון, שגיא גניס, עומר סניור, שלומי אזולאי.