התשיעי ברציפות: מכבי חיפה הביסה 0:4 את מכבי פתח תקוה

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים | ברני ארדוב
לפני משחק העונה: מכבי חיפה עלתה לפסגה עם 0:4 גדול על מכבי פ"ת 04:45

האלופה המשיכה ברצף המרשים שלה לפני משחק העונה ופירקה את נועלת הטבלה. דולב חזיזה (14), דין דוד (26), מאור לוי (78) ובן שהר בשער ליגה ראשון העונה (91) חגגו, עומר אצילי רשם בישול תשיעי. ירדן כהן הורחק משורות המארחת (19)

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הלוהטת תגיע למשחק העונה בטרנר ביום שני הבא עם רצף של תשעה ניצחונות ליגה. האם תעשה את זה כמוליכת ליגת העל? זה כבר תלוי בתוצאה של הפועל באר שבע הערב (שבת) מול מכבי תל אביב בבלומפילד. האלופה בכל מקרה המשיכה בשלה עם 0:4 קליל על נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה, במשחק אותו סגרה כבר במהלך המחצית הראשונה.

דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה חוגג עם צ'ארון שרי
דולב חזיזה שחקן מכבי חיפה חוגג עם צ'ארון שרי | ברני ארדוב

ניר קלינגר חווה הפסד כואב בתוספת הזמן מול האקסית הפועל תל אביב בבכורה שלו כמאמן מכבי פתח תקוה, שקיוותה להתגונן ולהימנע אולי מהפסד שישי רצוף. אבל הבדלי הרמות באו לידי ביטוי כבר בדקות הפתיחה ודולב חזיזה העניק לאורחת יתרון מוצדק בדקה ה-14. חמש דקות לאחר מכן הורחק ירדן כהן אחרי פגיעה ברוטאלית ברז מאיר ולמכבי פתח תקוה לא היה סיכוי מול המכבש הירוק. דין דוד נעץ את ה-10 שלו בדקה ה-26 ורק שוער המשנה מרקו וולף מנע ירידה להפסקה בפיגור 5:0.

מכבי פתח תקוה הייתה טובה יותר בדקות לא מעטות במחצית השנייה, למרות הנחיתות המספרית, וניצלה ליקויים בהגנה של האלופה. לשמחתו של ברק בכר, ג'וש כהן סיפק הצלות יפות מול נגיחות של ארד בר ואור בלוריאן ושמר על שער נקי, ובצד השני עומר אצילי הכין למחליף מאור לוי בדקה ה-78 ורשם את הבישול התשיעי שלו העונה, כשחסר לו כעת אסיסט אחד לדאבל-דאבל המהיר בימי ליגת העל. מכבי חיפה חגגה גם את חזרתו של נטע לביא, שנכנס לדקות ראשונות מאז אמצע אוקטובר וכמעט כבש, ובתוספת הזמן שרי בישל לבן שהר את שער הליגה הראשון שלו במדים הירוקים. המארחת עם מאזן עלוב של נקודה אחת מ-30 האחרונות ושלושה שערים בלבד במהלך 10 המשחקים הללו.

בעונה שעברה רצף שמונת הניצחונות של מכבי חיפה נעצר עם 1:1 מול הפועל באר שבע. הפעם יש לה תשעה – דבר שלא עשתה מאז רצף 10 הניצחונות בפתיחת עונת 2009/10. האם תוכל להשוות אותו?

הרכב מכבי פתח תקוה: מרקו וולף, דור אלו, ינון אליהו, מרכוס דיניז, אור בלוריאן, ירדן כהן, ניקו אולסק, איתן אזולאי, ארד בר, לאמק בנדה, ג'יימס אדניי.

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, מוחמד אבו פאני, עלי מוחמד, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.