אלפרד יערוך בכורה במדי הפועל חדרה, מי יהיה הבלם השלישי של נתניה?

play
כרם ג'אבר שחקן מכבי נתניה חוגג שער, מאחוריו רותם קלר | ברני ארדוב
חיפה התפוצצה והפכה, דוידה הלהיב: שערי המחזור ה-16 בליגת העל 04:04

מנחם קורצקי צריך להתמודד עם לא מעט חיסורים ויציג בחוד את החלוץ החדש, כשמנגד מתמודדים שדה וג'אבר על העמדה של שלמה המוצהב (א', 19:00)

(גודל טקסט)

הפועל חדרה

הפועל חדרה תגיע בהרכב חסר מאוד למשחק מחר (ראשון, 19:00) מול מכבי נתניה והמאמן מנחם קורצקי ייאלץ לערוך מספר אלתורים בהגנה ובהתקפה. הבלם עידו לוי והקשר מוחמד אוסמן מורחקים וגם החלוץ שובל גוזלן פצוע ולא בסגל. חלוץ הרכש סטיבן אלפרד, שמתאמן זה כמה שבועות עם הקבוצה, צפוי לערוך הופעת בכורה ולפתוח בחוד. חדרה נמצאת בתקופה רעה מאוד והקבוצה רשמה רק ניצחון אחד בעשרת משחקי הליגה האחרונים שלה.

"אנחנו צריכים קודם כל להיראות לטוב, לשחק טוב, ואני מאמין שאם נעשה את זה גם יבואו הניצחונות", אמר קורצקי לקראת המשחק. "אחרי המשחק האחרון, שמבחינתנו היה לא טוב, עבדנו ותיקנו את מה שצריך ואני מקווה שיראו את זה במשחק. השחקנים הבינו והפנימו שאפשר לא לנצח אמנם, אבל אי אפשר להיראות כמו שנראנו מול הפועל ירושלים. אנחנו צריכים להרים קצב ולהפגין מחויבות לקבוצה ולאוהדים".

שחקן הפועל חדרה סטיבן אלפרד
זמין החל מהמחזור הבא. אלפרד | שלומי גבאי

מכבי נתניה

אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, מכבי נתניה רוצה להמשיך במגמה ויודעת שניצחון יקפיץ אותה למקום השישי ששווה פלייאוף עליון. המאמן בני לם יחסר את הבלם המוצהב רז שלמה וגם את בוריס אנו, שסובל מקרע קטן בשרירי הירך האחורי. למאמן יש כמה התלבטויות לגבי איוש ההגנה, כאשר כרם ג'אבר עשוי לשחק כבלם ואז שי קונסטנטין יפתח בעמדת המגן. אפשרות נוספת היא להשאיר את ג'אבר כמגן ימני ולהוריד לעמדת הבלם את יובל שדה, ואז עדן קארצב יפתח בקישור האחורי.

עומרי גנדלמן, שהאריך את חוזהו השבוע בשלוש עונות נוספות ויפתח מחר בעמדת הבלם, אמר לקראת המשחק: "באים מוכנים כמו לכל משחק. למדנו את היריבה אבל אנחנו מתייחסים קודם כל לעצמנו. אנחנו יודעים שיש משחק גביע ברביעי, אבל קודם כל חשוב לעבור את המשחק מחר ולקחת שלוש נקודות זה גם יעזור למומנטום טוב לפני הגביע".

על הארכת החוזה שלו אמר: "מכבי נתניה זה כמו בית בשבילי. אני שמח ונרגש לחתום פה ורוצה להגשים את המטרות שלי עם הקבוצה".

עומרי גנדלמן, מכבי נתניה
רוצה להגשים את המטרות שלו בנתניה. עומרי גנדלמן | ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל חדרה ניצחה 0:2 בסיבוב הראשון ותוכל להשלים דאבל עונתי שני על מכבי נתניה, אחרי 1:2 ו-0:1 בעונה שעברה (לאחר מכן היה גם 2:2 בפלייאוף התחתון).

* הפועל חדרה ניצחה רק פעם אחת ב-10 המחזורים האחרונים, ובשישה מהמשחקים לא הצליחה לכבוש.

* חדרה היא קבוצת הבית הגרועה בליגה, עם שש נקודות ורק שלושה שערי זכות.

* מכבי נתניה, שלא הפסידה בארבעת המחזורים האחרונים, סופרת שלושה משחקים ללא ספיגה. רצף של ארבעה עם שער נקי? את זה היא לא עשתה בליגת העל מאז מאי 2008, עם ראובן עטר על הקווים.

* הפועל חדרה עדיין לא קיבלה פנדל בעידן קורצקי, וסופרת יותר משנה ללא כדור עונשין מ-11 מטרים שנשרק לזכותה. האחרון היה בדצמבר אשתקד, אז שובל גוזלן החמיץ מול הפועל באר שבע (בבעיטה חוזרת אחרי החטאה של אונוריודה אודה). אגב, חדרה היא גם היחידה שלא נפסק העונה פנדל נגדה.

תוצאות השבת:

הפועל חיפה – הפועל תל אביב 2:0
הפועל נוף הגליל – עירוני קרית שמונה 6:2
מכבי פתח תקוה – מכבי חיפה 4:0