"לא ציפינו להתפוצץ ככה": קרית שמונה חגגה את השישיה ההיסטורית

play
ניצחון קליל. שחקני קרית שמונה | מאור אלקסלסי
בכורה מסויטת לברדה: נוף הגליל הובסה 6:2 מול עירוני קרית שמונה 04:18

הצפוניים כבשו לראשונה יותר מארבעה שערים בליגה הבכירה ב-2:6 על נוף הגליל, מחמאות לדראפיץ': "עשה שינוי אדיר, נהיה יותר טובים כשהזרים החדשים ייכנסו לעניינים". שרצקי נוטה שלא לצרף שחקן נוסף

(גודל טקסט)

חגיגות גדולות בעירוני קרית שמונה אחרי שהביסה אתמול (שבת) 2:6 על הפועל נוף הגליל. הניצחון של החבורה של סלובודאן דראפיץ' הוא הגבוה ביותר בהיסטוריה של המועדון במסגרת ליגת העל, כאשר עד אתמול הקבוצה מעולם לא כבשה בליגה הראשונה מעל ארבעה שערים: "לא ציפינו שנתפוצץ ככה אבל מהרגע הראשון במשחק הבנו שאנחנו בפורמה מצויינת", אמר שחקן בקבוצה, "יש הרבה ביטחון בקבוצה בחודשים האחרונים וזה ניכר על הדשא".

מאמן עירוני קרית שמונה, סלובודן דראפיץ'
עשה שינוי אדיר. דראפיץ' | לילך וייס

מי שזוכה למירב המחמאות הוא דראפיץ' שלקח את הקבוצה כשהייתה במקום האחרון ובעיני מרבית הפרשנים המועמדת הוודאית לירידה וכעת נמצאת במקום שמקנה את הכרטיס לפלייאוף העליון. "סלובו עשה שינוי אדיר", אמר גורם במועדון, "ונהיה יותר טובים כעת כשיוליוס סקה והזר הברזילאי ייכנסו לעניינים. מדובר בשני שחקנים שלקחו אליפות בבלארוס ובבוליביה והם יתנו לנו הרבה".

בקרית שמונה היו שמחים להתחזק בשחקן הגנה נוסף אך בשלב זה עדיין מתלבטים אם לעשות כך, כשהבעלים איזי שרצקי בשלב זה נוטה שלא לצרף עוד שחקן לסגל. בקריה רוצים לשחרר את סטפן מילושביץ', ושרצקי, כך לטענתו, אף הציע לקחת את כל המשכורת שלו עד סוף העונה ולעזוב אלא שהמונטנגרי מסרב בשלב זה. מילושביץ' בכל מקרה מחוץ לתוכניות המקצועיות ובמועדון מקווים שבסופו של דבר ימצא קבוצה אחרת בחו"ל ויעזוב את המועדון.

משחקי המחזור הבא בליגת העל

הפועל תל אביב – הפועל נוף הגליל
הפועל חיפה – מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים – מכבי תל אביב
הפועל חדרה – מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה – בית"ר ירושלים
מכבי נתניה – בני סכנין
הפועל באר שבע – מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי