מכבי נתניה מחכה ליובל אשכנזי: "יוסיף לנו בפרמטרים שחסרים לנו"

play
יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
שיר צדק הבקיע בדקה ה-88 והציל את מכבי נתניה מהפסד להפועל חדרה 02:26

בקבוצה מרוצים מהגעתו הצפויה של הקשר ובנוסף מעוניינים לצרף בלם זר ואולי גם חלוץ. קארצב אחרי ה-1:1 מול חדרה: "תחושת פספוס"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו 1:1 נגד הפועל חדרה אמש (ראשון). שער השוויון של שיר צדק בדקה ה-88 אמנם חילץ נקודה יקרה, אולם מצד שני היכולת לא הייתה טובה ולמרות שהיריבה שיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-36, נתניה התקשתה לסכן באופן ממשי את השער של רובי לבקוביץ'. היהלומים רשמו משחק ליגה חמישי ברציפות ללא הפסד, אך הקבוצה עדיין לא מצליחה לחבר ניצחונות כזה שיאפשר לה לתקוע יתד בחלק העליון של הטבלה.

לשחקניו של בני לם אין כמעט זמן להתאושש, שכן כבר ביום רביעי הקרוב יארחו את הפועל באר שבע למפגש מסקרן מאוד במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, בו צפוי לשוב להרכב רז שלמה, שלא שיחק אתמול בעקבות השעיה.

בצוות המקצועי עושים מאמצים גדולים לצרף עוד בלם זר ואולי גם חלוץ זר, כאשר במקביל הקשר יובל אשכנזי נמצא על סף הגעה, אחרי שסיכם עקרונית את תנאיו לעונה וחצי במועדון כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט. מכבי נתניה הגיעה להבנות גם עם מכבי חיפה, וזה רק עניין של זמן עד שמעברו של הקשר ייסגר רשמית. בנתניה שמחים מאוד על החיזוק ועל כך שקשר הירוקים בחר בהם על פני מספר אופציות אחרות שהיו לו. גורם במועדון אמר: "חסרה לנו הצטרפות של קשרים לתוך הרחבה ואשכנזי מצוין בזה, הוא שחקן מצוין שיוסיף לנו בפרמטרים שחסרים לנו".

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה בחימום
בינואר ישחק בארה"ב? יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

בחזרה לתיקו מול חדרה. הקשר עדן קארצב, שנכנס כמחליף במחצית השנייה והיה בין הטובים בנתניה, אמר: "מרגיש תחושה של פספוס. היינו יכולים לנצל את ההזדמנות, הם קיבלו אדום בדקה ה-30 בערך. היינו יכולים לנצח אבל לא היינו מספיק מרוכזים ולא הגענו למספיק מצבים. ניסינו לאיים מבחוץ, אבל לא היינו מספיק חדים. נקווה שבגביע נעשה את העבודה".

קארצב התייחס לחזרתו מהפציעה והשתלבותו בהרכב מכבי נתניה: "לאט לאט אני נכנס לעניינים, מכיר את השחקנים והמערך יותר לעומק. אני בטוח שזה יתחיל להתחבר לנו, כמובן שאנחנו רוצים כמה שיותר מהר. יש פה חומר שחקנים מאוד טוב וצעיר שרוצה להצליח. אני בטוח וסומך על החברים שלי שאנחנו נעשה את העבודה ונגיע לאן שאנחנו רוצים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי