הפועל חדרה במשבר: קורצקי מקבל גיבוי מוחלט, שחקנים ישוחררו מהסגל

play
חוסר אחריות. מרקוב | שלומי גבאי
שיר צדק הבקיע בדקה ה-88 והציל את מכבי נתניה מהפסד להפועל חדרה 02:26

חדרה עם 5 משחקים רצוף ללא ניצחון, אך מעמדו של המאמן לא על הפרק. כעס גדול על מרקוב שהורחק, המגבלות הכלכליות יקשו על חיזוק

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

תחושות של תסכול נרשמו הבוקר בהפועל חדרה, לאחר שהקבוצה שוב לא ניצחה משחק ליגה, בפעם החמישית ברציפות, והסתפקה ב-1:1 מול מכבי נתניה. בסיום היו לא מעט עצבים בקרב אנשי הקבוצה, לאחר שדווקא בחיסרון של שחקן עלתה חדרה ליתרון, אך ספגה שוויון כואב בדקה ה-88 ונותרה שוב עם נקודה אחת בלבד.

בצוות המקצועי כעסו מאוד על המגן הבולגרי, איבליו מרקוב, שספג שני צהובים והורחק בדקה ה-36. בתקופה האחרונה יש בחדרה התלבטות גדולה מאוד באשר ליכולתו המקצועית של מרקוב וייתכן שהרחקתו חסרת האחריות אמש תזרז את ההחלטה לשחררו כבר במהלך החלון הנוכחי.

המאמן מנחם קורצקי נראה מתוסכל מאוד בסיום המשחק, לאחר שקבוצתו איבדה יתרון יקר בדקות הסיום. למרות שחדרה השיגה ניצחון ליגה בודד בעשרת המשחקים האחרונים, קורצקי מקבל גיבוי מוחלט מראשי המועדון ומעמדו כלל לא נמצא על הפרק. לצד הגיבוי למאמן, מתכננים בחדרה לשחרר מספר שחקנים מהסגל, גם בשל האכזבה המקצועית וגם בשל המצוקה הכלכלית שבה נמצא המועדון, כאשר ללא מכירה של שחקנים, או שחרור כאלה שמחזיקים בשכר גבוה, אי אפשר יהיה לצרף שחקנים חדשים. כפי שכבר פורסם, שני השמות שנמצאים חזק על הפרק הם לירן רוטמן מבית"ר ירושלים ואיילון אלמוג ממכבי תל אביב, אך שניהם טרם שוחררו מקבוצותיהם.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה
ניצחון אחד בלבד ב-10 משחקים. קורצקי | שלומי גבאי

לחדרה יהיו כעת שלושה משחקי בית רצופים, כאשר ביום חמישי היא תארח את בני סכנין בשמינית גמר הגביע, ביום ראשון לאחר מכן בליגה את מ.ס.אשדוד ובשבת הבאה את קרית שמונה. במועדון מצפים לשיפור ביכולת השחקנים ובעיקר מקווים שם לנצח ולצבור נקודות יקרות לקראת הישורת הסופית של הסיבוב השני.

נגד סכנין בגביע בנוסף למרקוב המורחק ייעדר גם מוחמד אוסמן שירצה את משחקו השלישי והאחרון במסגרת עונש ההרחקה לשלושה משחקים שספג בבית הדין.

"אין ספק שהייתה התרגשות אדירה", אמר הבלם הצעיר אביב לין, שסיפר על הופעת בכורה בהרכב הבוגרים. "קצת התבאסתי כי לא שיחקתי שמונה חודשים כדורגל, מההתרגשות היו לי כיווצים בגוף וזה קצת באסה, אבל אני שמח שמנחם האמין בי והצוות האמינו בי. זו הופעת בכורה בקבוצה שבה גדלתי ובעיר שבה אני גר, הרגשה אדירה".

אביב לין, הפועל חדרה
"הרגשה פשוט מאכזבת אבל אנחנו קבוצה ואנחנו ביחד". לין | שלומי גבאי
איבאילו מרקוב שחקן הפועל חדרה
חוסר אחריות. מרקוב | שלומי גבאי

לין התייחס להתפתחות המשחק והוסיף: "מנחם עבד איתנו כל השבוע על אימונים אינטנסיביים ואני חושב שהבאנו את זה למשחק את זה למשחק, גם בעשרה שחקנים כולם עבדו כמו גברים וזה ראוי לשבח. מנחם אמר לנו במחצית, תמשיכו כמו קבוצה, תמשיכו מלוכדים, אבל לצערי קיבלנו גול מבאס. מכאן ממשיכים הלאה".

על ספיגת השוויון הכואב בדקה ה-88: "הרגשה פשוט מאכזבת אבל אנחנו קבוצה ואנחנו ביחד וקבוצה נמדדת ברגעים הכי קשים כשאתה למטה ומפה יש רק לאן לעלות. למרות שיצאתי בדקה ה-60 אני לוקח את התוצאה גם עליי, אמשיך לעבוד קשה ולהמשיך להוכיח לצוות. אנחנו צריכים את האוהדים איתנו עד הסוף ומבטיח להם שנצא לדרך חדשה".

על המשחק נגד סכנין בגביע: "יש פנטזיות על הגביע, הליגה זה הדבר הראשון, גביע זה בונוס וחלום שאנחנו יכולים להגשים אותו ובכדורגל הכול אפשרי ויש לנו קבוצה טובה. מאמין שתהיה רוטציה ביום חמישי ושחקנים יקבלו מנוחה. מצפה לנו משחק מאוד קשה מול סכנין, נבוא מוכנים, נעבוד קשה ויהיה טוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי