זה היה ביתי: בני סכנין ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים

play
שחקני בני סכנין, בירם כיאל, ארי מורה | ברני ארדוב
שער נהדר למלמד, בני סכנין במקום החמישי אחרי 1:2 על הפועל ירושלים 03:39

דווקא כאשר נאלצה להדרים עד לבלומפילד למשחק "ביתי", מימר ושחקניו חזרו לנצח אחרי שתי תבוסות קשות ועלתה למקום החמישי בטבלה. כיאל כבש מהנקודה הלבנה (21) אחרי שמלמד סחט פנדל ואדום ישיר מאווקה, החלוץ הכפיל בביצוע נהדר (75). בדש צימק (92)

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין עלתה לאחרונה לכותרות מהסיבות הלא נכונות, בין אם בשל ביצועיה על המגרש ובין אם בעקבות אירועים המתרחשים מחוץ לכר הדשא. אחרי תבוסות קשות מול מכבי חיפה (6:0) והפועל באר שבע (3:0), הקבוצה הצפונית נאלצה להדרים עד לאצטדיון בלומפילד כדי לקיים משחק "ביתי", לאור סגירת אצטדיון דוחא והקושי למצוא אצטדיון שיוכל לארח את המשחק. עם זאת, שחקניו של שרון מימר הצליחו לשים את אירועי הימים האחרונים בצד ולנעול את המחזור ה-17 בליגת העל עם 1:2 על הפועל ירושלים בדרך למקום החמישי ולתמונת הפלייאוף העליון.

המשחק היה די מאוזן עד הדקה ה-19, אז אשטה אווקה משך בחולצתו של גיא מלמד ברחבה, גרם לפנדל וספג כרטיס אדום ישיר. בירם כיאל ניגש לנקודה הלבנה בדקה ה-21, הכניע את אדבאיו אדליי וקבע 0:1. השוער של האורחת היה היחיד שראוי לציון בקבוצתו של זיו אריה עם מספר הצלות, אך בדקה ה-75 גם הוא נכנע כאשר גיא מלמד השתחרר משחקני ההגנה ושלח בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה שקבע 0:2. גיא בדש צימק עבור הירושלמים בתוספת הזמן, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. הקבוצה מהבירה סופרת כבר משחק שלישי ללא ניצחון והיא רחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום, רגע לפני שהיא נכנסת לרצף מפגשים קשים מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע.

אוהדי בני סכנין
הדרימו עד לבלומפילד בשביל משחק ביתי. אוהדי בני סכנין | ברני ארדוב

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מופלח שלאעטה, מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עבדאללה ג'אבר, מרואן קבהא, איהאב גנאים, בירם כיאל, ארי מורה, גיא מלמד, רז שטיין.

הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, מאור ג'רסי, אונדז'יי באצ'ו, גל מאיו, אלוז' יאו, גיא בדש, אווקה אשטה, סולומון דניאל, מידן כהן, חאמד שולאג'ה, עידן שמש.