סניור האריך חוזה בהפועל תל אביב, ברדה ישנה מערך בנוף הגליל

play
עומר סניור, הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב
שער יפה לשי אליאס ב-0:2 של הפועל ת"א על הפועל חיפה 02:41

האדומים יארחו את קבוצת התחתית במטרה להשיג ניצחון חמישי ברציפות (שבת, 15:00, ספורט3). גרופר, רוזה ואיינבינדר חוזרים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב תארח מחר את הפועל נוף הגליל (שבת, 15:00, ספורט3) במטרה להשיג ניצחון חמישי ברציפות ולעשות עוד צעד לכיוון השתתפות בפלייאוף העליון. אחרי שבשבוע שעבר הקבוצה התארחה אצל הפועל חיפה עם הרכב טלאים וסגל קצר, מחר המאמן קובי רפואה כבר יקבל בחזרה שחקנים רבים.

דן איינבינדר, עידן ורד, דורון ליידנר ובני טרידובסקי החלימו מקורונה וחזרו לאימונים, כמו גם כל הפצועים פרט לבן ביטון. הפצוע החדש הוא שגיא גניס הצעיר, שסובל ממתיחה וייעדר. פארליי רוסה ואושר דוידה יחזרו לסגל, כאשר הברזילאי אף נמצא בתמונת ההרכב. דני גרופר צפוי לפתוח כמגן שמאלי, בעוד דן איינבינדר יחזור לקישור. עומר סניור הצעיר עשוי לפתוח משחק שני ברציפות ועוד לפני כן האריך היום את חוזהו עד קיץ 2025. לחלוץ אין סעיף יציאה בחוזהו.

המאמן קובי רפואה אמר: "יש לנו סגל מלא ונרצה להמשיך במומנטום. הפועל תל אביב צריכה לבוא לכל מקום כדי לנצח וזה מה שנעשה". החלוץ שלומי אזולאי הוסיף: "אני שמח שחזרו שחקנים חשובים מאוד, אנחנו רוצים להמשיך בתקופה המדהימה הזו".

פארליי רוזה שחקן הפועל תל אביב
בבלומפילד התגעגעו אליו. רוזה | ברני ארדוב

הפועל נוף הגליל

הפועל נוף הגליל תנסה לקטוע רצף של שישה הפסדי ליגה רצופים. המאמן שי ברדה, צפוי לעבור מחר למערך של ארבעה שחקני הגנה ולשחק עם שני בלמים אחרי שהקבוצה שיחקה עם שלושה מתחילת העונה. "המצב שלנו לא טוב, אבל למזלנו הליגה עדיין לא ברחה ואם נתחיל לקחת נקודות, הכל עוד אפשרי", אמר גורם במועדון לקראת המשחק.

חוזהו של הקשר דייויד טווה עבר בבקרת התקציבים והוא צפוי לפתוח בהרכב. חגי גולדנברג שהגיע מבני סכנין וחתם אתמול, צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי למרות שעשה בקושי שני אימונים עם קבוצתו החדשה. והיב חביבאללה וסתיו נחמני צפויים לפתוח בחלק הקדמי. ויקי כחלון ואיתן ולבלום פצועים ולא צפויים להיות בסגל.

"מאמן כדורגל צריך ללכת עם עקרונות המשחק שלו ולהבין את מה שהוא רוצה", אמר ברדה לקראת המשחק. "שבוע ימים נתן לנו לקבל תמונה יותר בהירה לגבי מצב הסגל ומה אנחנו חייבים לחזק. אנחנו בסיטואציה שלא קל להביא שחקנים ישראלים, אבל יש פה מערכת ומועדון שנותנים לי את האופטימיות הזאת. יש בקבוצה הזאת, את הבסיס, שזה רצון בלתי נגמר".

טימו מוזי שחקן הפועל נוף הגליל
מוזי ונוף הגליל רוצים לחזור למסלול | אריאל שלום

טריוויה

* 10 מפגשי ליגה היו בין הקבוצות עד היום – שבעה בליגת העל ושלושה בלאומית. הפועל תל אביב ניצחה חמש פעמים, ארבעה משחקים הסתיימו בתיקו ורק פעם אחת ניצחה הפועל נוף הגליל (אז נצרת עילית): 0:1 בינואר 2005 משער של שחר סימנטוב (87).

* בשלושת המפגשים בין הקבוצות בליגה הלאומית בעונת 2017/18, קובי רפואה אימן את הפועל תל אביב והשיג שלושה ניצחונות, כולל שתי רביעיות במשחקי הבית שנערכו בפתח תקוה: 1:4 במחזור ה-13 ו-3:4 במחזור ה-36.

* הפועל תל אביב עם 12 נקודות מתוך 12 מאז מינויו של רפואה ותוכל להשוות את הרצף הארוך ביותר שלה מהקדנציה עם ניר קלינגר – חמישה ניצחונות בינואר 2020.

* הפועל נוף הגליל סופרת שישה הפסדים רצופים והיא ללא ניצחון כבר תשעה מחזורים, כשההגנה שלה היא הגרועה בליגה עם 33 ספיגות.

משחקי המחזור ה-18:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב – הפועל נוף הגליל (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חיפה – מכבי פתח תקוה
שבת, 19:50: הפועל ירושלים – מכבי תל אביב (ספורט3)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה – מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה – בית"ר ירושלים (ספורט2)

שני, 20:00: מכבי נתניה – בני סכנין (ספורט3)
שני, 20:30: הפועל באר שבע – מכבי חיפה