יובל אשכנזי נפרד ממכבי חיפה: "מלא ברגש והערכה. תישארו בליבי"

play
מירוק לצהוב. יובל אשכנזי במכבי נתניה | אתר רשמי, מכבי נתניה
הפועל באר שבע כבשה בדקה ה-120 וניצחה את מכבי נתניה בדרך לרבע הגמר 03:20

הקשר שעבר למכבי נתניה פרסם פוסט: "עברתי שנתיים וחצי מדהימות". דיווח: לורנצו שימיץ' דורש מנתניה 18 אלף יורו לחודש

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

יובל אשכנזי נפרד היום (שישי) ממכבי חיפה אחרי שנתים וחצי. הקשר שעזב את הירוקים וחתם במכבי נתניה, כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "היום אני נפרד מהמועדון שהיה לי בית בשנים האחרונות, פרידה מלאה ברגש והערכה, אני נפרד מהקהל המטורף והמרגש שהיה איתי ולצידי לאורך כל הדרך במלוא העוצמה והכוח, קהל שנתן לי גב ומוטיבציה אדירה!

"עברתי שנתיים וחצי מדהימות שבהן השתדלתי לתת את כל כולי בכל יום, בכל שעה, בכל אימון ובכל משחק מתוך מחויבות גדולה לקבוצה ולחולצה. אני רוצה להודות לכל האנשים שליוו אותי והיו לצידי בתקופה הזאת, ברגעים הטובים וגם ברגעים הפחות טובים. אני מתקדם לאתגר הבא, מלא בהערכה והכרת תודה על מה שיש ועל מה שיבוא. אוהב את כולכם , תמיד תישארו בליבי".

לורנצו שימיץ' במדי ספאל
שוחרר מלובין אחרי שנה וחצי מאכזבות. שימיץ' | GettyImages, Alessandro Sabattini

על פי דיווח בקרואטיה, הבלם לורנצו שימיץ' דורש ממכבי נתניה כ-18 אלף יורו לחודש וכן מענק חתימה במסגרת המו"מ שהוא מנהל איתה. במולדתו של הבלם הוסיפו ששימיץ' מנהל מו"מ גם עם שתי קבוצות בפולין, ביניהן ראקוב, אבל ציינו שאף אחת מהן לא יכולה לעמוד בדרישות שלו ולמעשה לשלם לו יותר מסכום שנע סביב 10-11 אלף יורו לחודש.

שימיץ' בן ה-25 שוחרר אתמול באופן סופי מזאגלבי לובין הפולנית אחרי שרשם במדיה 7 הופעות ליגה העונה. זאגלבי רכשה אותו מסמפדוריה לפני שנה וחצי תמורת 250 אלף יורו, אבל הוא לא הצליח לעמוד בציפיות ושוחרר כחצי שנה לפני תום חוזהו.

הוא השתייך לסמפדוריה, אבל לא שיחק במדיה והושאל לאמפולי וספאל האיטלקיות, רייקה הקרואטית ודונייסקה סטראדה הסלובקית. לפני כן שיחק גם בהיידוק ספליט.