בדקה ה-98: הפועל תל אביב חילצה 2:2 מול נוף הגליל

play
יואב תומר, שחקן הפועל תל אביב חוגג | אודי ציטיאט
בדקה ה-98: הפועל תל אביב חילצה 2:2 מול נוף הגליל 05:37

האורחת התקרבה לניצחון ראשון אי פעם על האדומים בחוץ, אך שמטה יתרון של שני שערים. פרייטר (15) ונחמני (50) הפתיעו, אזולאי החלוץ (57) ותומר (98) סחטו נקודה. אוהדי המארחת השליכו חפצים על מרינוביץ' ופגעו בו עם מצית

(גודל טקסט)

קובי רפואה התקרב היום (שבת) להפסד בכורה בקדנציה המחודשת בהפועל תל אביב, אך יואב תומר הציל אותו עם שער בדקה ה-98 שחילץ 2:2 דרמטי מול הפועל נוף הגליל. העולה החדשה הייתה קרובה לניצחון ראשון על האדומים אי פעם בבלומפילד, אך גם יתרון של שני שערים לא הספיק כדי להשיג ניצחון ליגה ראשון אחרי חודשיים וחצי.

בלומפילד נכנס להלם בפעם הראשונה בדקה ה-15, כאשר שלומי בן אברהם פסק על פנדל לטובת האורחת אחרי נגיעת יד של אלון אזוגי. קוון פרייטר נעצר אצל ארנסטס שטקוס, אך הגיע לריבאונד וקבע 0:1. שי אליאס ודני גרופר הפצועים הוחלפו, ואם זה לא הספיק, אז בדקה ה-50 חסרונו של אדי גוטליב החולה הורגש פעם נוספת כאשר ההגנה האדומה נתפסה לא מוכנה וסתיו נחמני ניצל זאת כדי לקבוע 0:2 מדהים.

האדומים ראו איך רצף ארבעת הניצחונות הרצופים חומק להם מבין הידיים, אך שלומי אזולאי החלוץ צימק כעבור שבע דקות. לאחר מכן הפוקוס עבר לאוהדים האדומים, שהשליכו חפצים ובקבוקים לעבר שוער נוף הגליל סטפן מרינוביץ' ואף פגעו בו עם מצית. רועי שוקרני שנכנס כמחליף האחרון של האורחת השאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים עם אדום ישיר בדקה ה-87, ובחסרון מספרי הם לא הצליחו להחזיק מעמד וספגו שער שוויון דרמטי של יואב תומר.

הרכב הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, סיאנדה קולו, מוחמד קליל טראורה, דני גרופר, שי אליאס, דן איינבינדר, פארליי רוזה, אושר דוידה, עומר סניור, שלומי אזולאי.

הרכב הפועל נוף הגליל: סטפן מרינוביץ', טימו מוזי, דולב אזולאי, ג'ניה ברקמן, חגי גולדנברג, דייויד טווה, אלעד שחף, והיב חביבאללה, קוון פרייטר, לוואגה קיזיטו, סתיו נחמני.