קלינגר: "איך אני יכול להיות מרוצה?", לוי: "אנחנו צריכים זמן"

play
ממש לא מרוצה מהנקודה. קלינגר | מאור אלקסלסי
למרות ששתיהן יצאו מאוכזבות: 2:2 מרתק בין הפועל חיפה למכבי פתח תקוה 02:04

מאמני מכבי פתח תקוה והפועל חיפה לא היו מרוצים מה-2:2 בין הקבוצות. אלון תורג'מן: "הכול בשיניים והולך קשה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה הערב (שבת) ב-2:2 ביתי מול מכבי פתח תקוה, תוצאה שלא ממש משרתת אף אחת מהקבוצות.

ניר קלינגר מאמן מכבי פתח תקוה
ממש לא מרוצה מהנקודה. קלינגר | מאור אלקסלסי

מאמן מכבי פתח תקוה ניר קלינגר אמר אחרי המשחק: "איך אני יכול להיות מרוצה? אמרתי את זה גם בשבוע שעבר ולפני שבועיים, כל העניין פה זה לייצר אצל השחקנים אמונה שהם מסוגלים לנצח אחרי כל כך הרבה זמן. היום, בפיגור שטותי בדקות הראשונות, הם כן הוכיחו שיש להם את האנרגיה הזאת. ואז לצערי שוב שגיאה שלנו, וזה יכול לקרות, אבל זה החזיר אותנו שוב לסרט הזה. מזה אני מאוכזב. כשהופכים תוצאה במשחק חוץ קשה, עם אלתורים בהרכב, וסתם השער הזה הכניס אותנו ללחץ. במקום להמשיך לשלוט ולהניע ולעשות את ה-1:3, הולכים הביתה רק עם נקודה. אני מקווה מאוד שנצליח לעבוד על הפן הזה ולייצר את האמונה הזו כי זה מאוד חשוב. השחקנים החדשים יכניסו אנרגיה וניאבק עד הסוף".

על אור אינברום: "הוא היה מורחק שלושה משחקים, חזר בגביע ל-90 דקות והוא התעייף. חבל. הייתי שמח אם היה נשאר בכושר שהיה עד החילוף. אני מקווה שהוא וכל מי שהגיע ויגיע ייתן לנו דחיפה. וגם קצת מזל לא יזיק".

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי אמר: "אף פעם לא תרצנו ואנחנו לא מתרצים. ספגנו פעמיים ונאלצנו לחזור תחת לחץ וקצת חוסר ביטחון. התחלנו לשחק רק אחרי שספגנו את ה-2:1. השווינו וגם יכולנו לנצח. אנחנו צריכים זמן, שחקנים חוזרים אחרי קורונה ואחרים אחרי פציעות, אבל אין לנו עניין לתרץ. כולם עשו את המקסימום ונלך הלאה, למשחק הבא. פתחנו מצוין עד הפגרה והיינו מאוד גבוה למעלה, אבל גם עכשיו אנחנו קרובים יותר לפלייאוף העליון מאשר לתחתית. יש שני מקומות וניאבק עליהם".

על חנן ממן אמר לוי: "הוא מקבל חופש מוחלט למרות שהוא מוצב בצד ימין והגול שלו הגיע מהאמצע. במשחקים האחרונים הוא כובש וזה מוכיח שהוא כן מתופקד נכון".

חלוץ הפועל חיפה אלון תורג'מן: "פתחנו את העונה בצורה מדהימה. אני לא אוהב להסתכל אחורה. עכשיו יש מצב נתון, הכול בשיניים והכול קשה. יש תקופות כאלה, אבל חשוב שלא הפסדנו היום וזה מראה על משהו שהוצאנו נקודה אחרי שהיינו בפיגור, עלינו שלב בגביע. אנחנו מסתכלים קדימה וחושבים כבר על המשחק הבא. במחצית השנייה הזזנו את הכדור, הגענו למצבים שלנו. יש תקופות בכדורגל שלא הולך, זה נורמלי, אבל אם לא נעבוד קשה יותר זה ימשיך ככה. אני מצפה מעצמי ומכולם להיות טובים יותר. בוער בי לחזור לכבוש, אבל יותר חשובה לי הצלחת הקבוצה. אנחנו רוצים לנצח. אני משחק בשביל הקבוצה. אם אבקיע זה בונוס".

במחזור הקרוב תשחק מכבי פתח תקוה מול הפועל באר שבע, הפועל חיפה תפגוש את הפועל נוף הגליל.