כעס במכבי תל אביב: "נמאס כבר, אנחנו חייבים להרוג משחקים כאלה"

play
שחקני מכבי תל אביב דן ביטון, גבי קניקובסקי | ברני ארדוב
עם שני שערים בתוספת הזמן ותקרית שיפוט ביזארית: מכבי תל אביב גברה 1:3 ע 04:23

הצהובים "שוב סיימו עם הלשון בחוץ" ב-1:3 על הפועל ירושלים: "זה משחק שהיה חייב להיגמר עם שלישייה בדקה ה-60". השער של עידו שחר עשוי להשאיר אותו בקבוצה, קובאס ששוב איכזב בסימן שאלה גדול

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב יצאו אמש (שבת) מטדי ברגשות מעורבים. מצד אחד הקבוצה ניצחה 1:3 את הפועל ירושלים כשאת שני השערים בתוספת הזמן היא כובשת בחיסרון מספרי אחרי ההרחקה השגויה של מתן חוזז. מצד שני, שוב הקבוצה ספגה שער והסתבכה בשוויון זמני בזמן שהיא גילתה עליונות בולטת במחצית הראשונה.

"זה לא משחק לסיים אותו במתח ובדפיקות לב מואצות", הודו אמש באכזבה במכבי תל אביב. "משחק כזה מול קבוצה פחות טובה בצורה משמעותית, לא צריך להסתיים בגולים בתוספת הזמן. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו כמעט כל משחק לסיים עם הלשון בחוץ. מכבי תל אביב חייבת להרוג את המשחקים. זה נמאס כבר".

שחקן בקבוצה הודה באוטובוס בדרך מירושלים: "אנחנו חייבים לחסל משחקים כאלה. מילא אם הם היו מצליחים לשמור על הבונקר כל המשחק, אבל ברגע שפרצנו את הבונקר וכבר הובלנו, אי אפשר היה להגיע לתיקו 1:1. זה משחק שהיה חייב להיגמר עם שלישייה בדקה ה-60".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב
. קרסטאיץ'היה כעוס מאוד. מלאדן קרסטאיץ' | ברני ארדוב

מלאדן קרסטאיץ' היה מאוד כעוס במחצית השנייה ובעיקר כשהקבוצה ספגה את שער השוויון, אז גם בעט בחפץ ליד ספסל הקבוצה כדי לפרוק עצבים. בסיום המאמן העדיף דווקא לפרגן לשחקנים על המאמץ שהשקיעו גם אחרי 120 הדקות בקרית שמונה באמצע השבוע שעבר בגביע המדינה.

קרסטאיץ' נתן אתמול את חולצת ההרכב לברנדלי קובאס ולא קיבל ממנו תפוקה מיוחדת, כך ששחקן הכנף ההולנדי עדיין בסימן שאלה גדול להישאר. אדוארדו גררו ולואיס הרננדס שנכנסו כמחליפים, גם עשויים לעזוב בחלון הזה, אם מכבי תל אביב תמצא את השחקנים הנכונים ותקבל אור ירוק לחילופי שחקנים מהבעלים מיטש גולדהאר ויד ימינו ג'ק אנגלידיס.

עידו שחר, שחקן מכבי תל אביב
השער ישאיר אותו בקבוצה? עידו שחר | ברני ארדוב

הדקות שקיבל אתמול עידו שחר כמחליף והשער שכבש בתוספת הזמן עשויים להשאיר אותו בקבוצה. קרסטאיץ' אמר אמש בתום המשחק לגורמים במועדון שהוא רוצה ששחר ישאר. יחד עם זה, לכולם ברור כי שחר לא יראה הרבה דשא ואתמול הוא שיחק גם כי עדן שמיר ודן גלזר היו מוצהבים. במכבי פתח תקווה מאוד לוחצים לקבל את שחר בהשאלה עד תום העונה, אבל יתכן שהסרבי לא יוותר על הקשר הצעיר שהכניס הרבה אנרגיה למשחק של מכבי תל אביב מהרגע שנכנס.

במועדון פירגנו ל-1500 אוהדי הקבוצה שליוו אותה אמש לטדי במזג אוויר חורפי במיוחד. "הם גם באו לקרית שמונה בשבוע שעבר וגם לטדי בגשם ובקור. היינו חייבים להחזיר להם בצורה מתוקה ועכשיו נקווה שהם יהנו גם בבלומפילד בשבת הבאה", אמר אבי ריקן.

היום בליגת העל הפועל חדרה תארח את מ.ס. אשדוד, בית"ר ירושלים תשחק נגד עירוני קרית שמונה בחוץ.