קלינגר: "עם החיזוק הנכון, מאמין שנלך קדימה". עידו שחר יגיע?

play
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים | מאור אלקסלסי
למרות ששתיהן יצאו מאוכזבות: 2:2 מרתק בין הפועל חיפה למכבי פתח תקוה 02:04

במכבי פתח תקוה התאכזבו מה-2:2 נגד הפועל חיפה, אך בקבוצה הודו שבעבר הם היו מפסידים משחקים כאלה. קשר מכבי תל אביב הביע רצון להצטרף, אך ממתין להחלטת קרסטאיץ' ויצחקי

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה הצליחה לקטוע אמש (שבת) רצף של שישה הפסדי ליגה, כשסיימה בתיקו 2:2 נגד הפועל חיפה בסמי עופר. למרות הנקודה, בקבוצה הביעו אכזבה רבה מכך שלא הצליחו לשמור על היתרון אותו השיגו בפתיחת המחצית השנייה וספגו שער שוויון בדקה ה-70, לאחר טעות קשה של השוער אריק ינקו. פתח תקוה עדין תקועה עמוק במקום האחרון בטבלה ובמחזור הבא היא תארח את הפועל באר שבע, מולה היא הוגרלה גם ברבע גמר גביע המדינה.

יושב ראש המועדון אבי לוזון, ינסה לסגור היום או מחר את שאילתו של קשר מכבי תל אביב עידו שחר. במועדון הצהוב נשמעו אמש קולות שלא לשחרר את הקשר, לאחר שנכנס כמחליף במשחק נגד הפועל ירושלים ואף כבש את השער השלישי עמוק בתוך תוספת הזמן. שחר, שהיה נחוש לעזוב לפתח תקוה, יצטרך להמתין כעת לאישורם של מלאדן קרסטאיץ' וברק יצחקי לשחרורו, ולא בטוח שהדבר אכן יקרה.

עידו שחר, שחקן מכבי תל אביב
עידו שחר | ברני ארדוב

בכל מקרה, בפתח תקוה ממשיכים בחיפושים אחר שחקן התקפה נוסף, בעדיפות לישראלי, אולם גם הבאת זר נוסף עדין באה בחשבון. בצוות המקצועי שמחו על השתלבותו של החלוץ יון ניקולאסקו אמש כמחליף, ומאמינים שהשחקן יצליח לשדרג את החלק הקדמי של הקבוצה.

"התוצאה הסופית מאכזבת", אמר המאמן ניר קלינגר בסיום, "חזרנו מפיגור וגם נראינו טוב עד שער השוויון שנבע מטעות שלנו והשפיע עלינו מנטלית. אנחנו נמשיך להילחם, נמשיך לשרוד ונמשיך להאמין, כי יש פה קבוצה טובה ועם החיזוק הנכון אני מאמין שנלך קדימה".

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים מוחמד הינדי, ג'יימס אדניי, דור אלו
שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים מוחמד הינדי, ג'יימס אדניי, דור אלו | מאור אלקסלסי

המגן דור אלו הוסיף: "די מאכזב, היינו צריכים לקחת פה שלוש נקודות. התגובות בחדר ההלבשה אומרות הכל, כולנו היינו בדממה. זה לא פשוט לקבל גול בדקה ה-70. היינו יותר טובים, שלטנו במשחק והרגשנו שאנחנו צריכים לקחת את שלוש הנקודות, אבל לפני חודש וחודשיים היינו מפסידים משחקים כאלה, אז אנחנו צריכים לקחת את חצי הכוס המלאה, שזו הנקודה הזאת. כל נקודה היא חשובה בדרך שלנו להישאר בליגה ורק עם אגירת נקודות, אנחנו נעשה את זה. גם נקודה, למרות שזה מאכזב, זה טוב".

יתר משחקי המחזור ה-18 בליגת העל:

הפועל חדרה – מ.ס. אשדוד (ראשון, 19:00)
עירוני קרית שמונה – בית"ר ירושלים (ראשון, 20:00)
מכבי נתניה – בני סכנין (שני, 20:00)
הפועל באר שבע – מכבי חיפה (שני, 20:30)