קורצקי: "חדרה בתקופה מצוינת לאחרונה". בן שמעון: "הפסדנו על נאיביות"

play
"מאושר שיש לי שחקן כמוהו". מנחם קורצקי לצד מנשה זלקה | שלומי גבאי
בדקה ה-87: שובל גוזלן העניק להפועל חדרה 1:2 על מ.ס. אשדוד 03:15

מאמן הפועל חדרה לאחר ה-1:2 על מ.ס. אשדוד: "ניצחון סופר-חשוב". מאמן המפסידה: "ניאבק על הפלייאוף העליון כל עוד יש סיכוי"

(גודל טקסט)

מנחם קורצקי קיווה שהעלייה לרבע גמר הגביע תיתן להפועל חדרה דחיפה מחודשת גם בליגה, והערב (ראשון) זה אכן קרה. הקבוצה שלו גברה 1:2 על מ.ס. אשדוד אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון והיא כבר לא קבוצת הבית הגרועה בליגה. שובל גוזלן חזר מפציעה והכניע בדקה ה-87 את סהר חסון, שנכנס כמוהו בדקה ה-71 בעקבות פציעתו של יואב ג'רפי.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה לצד הקפטן מנשה זלקה
"מאושר שיש לי שחקן כמוהו". מנחם קורצקי לצד מנשה זלקה | שלומי גבאי

המאמן המנצח מנחם קורצקי: "הפועל חדרה בתקופה מצוינת לאחרונה, גם אם זה לא בא לידי ביטוי בליגה. נעדרו לנו הרבה שחקנים ועכשיו מתחילים לראות את הקבוצה שאני רוצה לראות. זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל ניצחון סופר-חשוב. אנחנו לא צריכים לחשוב על פלייאוף עליון אלא לחזור להיות הקבוצה הטובה שהיינו. אנחו רוצים לשמור על הקיים, זה ניצחון שני בארבעה ימים ואני שמח עבור השחקנים. זלקה? אני מאושר שיש לי שחקן כמו מנשה, הפועל חדרה יכולה להיות גאה בו".

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד, סיכם: "שיחקנו בהרכב הכי טוב שיכולנו להעמיד והפסדנו במשחק שיכול היה ללכת לשני הכיוונים. היו לנו המון אפשרויות לנצח והפסדנו את המשחק הזה על נאיביות. אנחנו נמשיך לחפש את היציבות בהשקעה, בגישה. היו הרבה דקות טובות, אבל גם הרבה דקות שהיינו חשופים. אנחנו קבוצה שנראית בדיוק כמו ההכנה שלה, וההכנה צריכה להיות סופר-מוקפדת. הצלחנו לחזור יפה עם גול גדול ואיבדנו ריכוז עם החלטות לא טובות בדקות האחרונות. כל עוד יש אפשרות, נמשיך לכוון לפלייאוף העליון. אנחנו יכולים לנצח בכל משחק ולהפסיד בכל משחק. נתפלל עד לסיום העונה, ומה שייצא – ייצא. ניאבק כל עוד יש סיכוי".