סכנין ובית"ר ירושלים רוצות את אורי דהן, חיפה תשתתף בשכרו?

play
אורי דהן שחקן מכבי חיפה בחימום | מאור אלקסלסי
שער נהדר למלמד, בני סכנין במקום החמישי אחרי 1:2 על הפועל ירושלים 03:39

מימר מעוניין לחזק את מרכז ההגנה ובמועדון יפנו לירוקים בתקווה ששם יסכימו לשאת בחלק מהעלויות. גם סירושטיין מועמד, לקס יפתח מול נתניה ולאחר מכן צפוי לעזוב

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין תעלה הערב למשחק חשוב מול מכבי נתניה במאבק על הפלייאוף העליון (שני, 20:00, ספורט3), אך ראשי המועדון והצוות המקצועי בראשותו של שרון מימר פועלים במקביל לחיזוק הקבוצה.

על הפרק חיזוק מרכז ההגנה ולבני סכנין ישנן שתי אפשרויות עיקריות – הראשונה היא בלם מכבי חיפה אורי דהן והשנייה היא מיקי סירושטיין מהפועל חיפה. מימר מאוד רוצה את דהן ובסכנין יפנו למכבי חיפה בתקווה להגיע למתווה שיאפשר את צירוף הבלם, ששכרו עלול להוות מכשול ועל כן בסכנין מקווים שהירוקים יסכימו להשתתף בעלויות, תוך שהם יהיו אלו שישלמו את מרבית השכר.

במכבי חיפה לא פוסלים את השאלתו של דהן, כי גם בכרמל רוצים לפנות מקום בתקציב השכר, אולם מסיבה זו ספק אם יסכימו להשתתף בתשלום שכרו. קבוצה נוספת שמעוניינת בדהן היא בית"ר ירושלים, אבל כמו סכנין ואולי אף יותר, גם היא תזדקק לסיוע ממכבי חיפה בכל הנוגע לתשלום השכר. באשר לאופציית סירושטיין, הוא כידוע לא בתכניות של הפועל חיפה מתחילת העונה ושם ישמחו לשחררו.

שחקן מכבי חיפה אורי דהן
זוכה לביקוש, אך שכרו עלול להקשות על השאלתו. דהן | מאור אלקסלסי

ובחזרה למשחק של סכנין הערב נגד מכבי נתניה. מי שאמור לפתוח בהרכב לקראת משחקו האחרון בקבוצה הוא ניר לקס, שכבר אתמול אמור היה לעזוב, אך פציעה של מרואן קבהא הובילה לכך שלקס צפוי לפתוח היום בהרכב. לאחר המשחק ייפגשו אנשי סכנין ולקס וההערכה היא שהוא ישוחרר ויעבור להפועל נוף הגליל, זאת על רקע החתמת רועי שוקרני אתמול.