צפו בתקציר: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את בני סכנין

play
שחקני מכבי נתניה יובל אשכנזי, איגור זלאטנוביץ', אמיר ברקוביץ' חוגגים | דני מרון
מכבי נתניה פגעה שלוש פעמים במשקוף, זלאטנוביץ' סידר ניצחון על בני סכנין 03:24

בפעם התשיעית ברציפות בליגה, האדומים לא גברו על היהלומים. זלאטנוביץ' הכריע מהנקודה הלבנה (29). לם הורחק, בכורה טובה לאשכנזי

(גודל טקסט)

מכבי נתניה ובני סכנין שמרו על המסורת, ובדומה לשמונת המפגשים הקודמים בליגה, גם הפעם האדומים לא הצליחו לגבור על היהלומים שניצחו הערב (שני) 0:1 וצימקו את הפער מהפלייאוף העליון לנקודה בלבד. שש שנים חלפו מאז ניצחון הליגה האחרון של בני סכנין מול מכבי נתניה, ושש זה גם מספר משחקי הליגה הרצופים בהם היהלומים לא מנוצחים.

יובל אשכנזי שהצטרף בשבוע שעבר ממכבי חיפה זכה למקום בהרכב בהופעת הבכורה וחגג שער כבר בדקה העשירית, אך לצערו החגיגות נפסקו לאחר נגיעת יד שאותרה על ידי ה-VAR. המארחת השיגה את הניצחון הדחוק בזכות בעיטה מדויקת של איגור זלאטנוביץ' מהנקודה הלבנה, אך הניצחון היה מוצדק, שכן קבוצתו של בני לם הייתה מסוכנת יותר לכל אורך ההתמודדות. אשכנזי, זלאטנוביץ' ויניב מזרחי זעזעו את המשקוף, בעוד האורחת לא הצליחה להשאיר את התבוסה מול הפועל חדרה בגביע מאחור ונראתה לא מספיק טוב. אגב, קבוצתו של שרון מימר הינה היחידה במחזור ה-18 שלא כבשה. בתוספת הזמן נשלף כרטיס אדום לבני לם, שבילה את הדקות האחרונות של ההתמודדות ביציע.

שחקני מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ', יובל אשכנזי חוגגים
ניצחון מוצדק. אשכנזי וזלאטנוביץ' חוגגים | דני מרון

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כרם ג'אבר, רז שלמה, עומרי גנדלמן, זלאטן שחוביץ', אביב אברהם, עדן קארצב, יובל אשכנזי, פארפה גיאגון, אמיר ברקוביץ', איגור זלאטנוביץ'.

הרכב בני סכנין: גד עמוס, ניקולה צ'ירקוביץ', מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עבדאללה ג'אבר, ניר לקס, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, מופלח שלאעטה, רז שטיין, גיא מלמד.