ב"ש מבינה שהיא יוצאת מהמירוץ. בנדו סופג איומים ושוקל להתלונן במשטרה

play
חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע | מאור אלקסלסי
שער מופלא לאצילי, 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע במשחק העונה 04:43

בבירת הנגב התאכזבו קשות מהגישה של השחקנים (למעט נקודת האור שכטר) במחצית הראשונה: "30 הדקות הראשונות היו ילדים נגד בוגרים, זה מביש". עכשיו גם הם מבינים, למרות הפער הסביר בטבלה: נתקשה לתת פייט לחיפה. קללות נגד עוזר המאמן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

ביקורת קשה בהפועל באר שבע על הצורה שבה הגיעו שחקני הקבוצה למשחק אמש (שני) מול מכבי חיפה. "ככה לא באים למשחק עונה", אמר אמש גורם במועדון. "לפתוח משחק עונה בבית בפחדנות כזו, זה היה מביש. ב-30 הדקות הראשונות זה היה משחק של ילדים מול בוגרים".

במועדון התאכזבו מאוד מהגישה של השחקנים למשחק. "הפסדנו את המשחק בחצי השעה הראשונה. איפה הלחימה והטירוף? גם אם לא מצליחים בפעולות התקפיות, איפה כל הבסיס ההגנתי שהחזיק אותנו כל העונה?".

בחצי השעה הראשונה נקודת האור היחידה בקבוצה הייתה איתי שכטר שהוכיח שוב כמה טעתה מכבי תל אביב כשויתרה עליו. "כל הכבוד לאיתי על התעוזה והאומץ במשחק שלו במחצית הראשונה כשכולם היו בהלם. חבל שלא היה לאיתי עם מי לשחק במחצית הראשונה", אמרו במועדון.

אנדרה מרטינס שחקן הפועל באר שבע
כשל מנטלי. שחקני באר שבע אתמול | מאור אלקסלסי

במחצית השנייה, אחרי ההרחקה של מגן מכבי חיפה, רז מאיר, באר שבע כבר הייתה טובה יותר אבל זה לא הספיק לה. שחקן בקבוצה אמר אמש: "לא לתת גול אחד בבית שלנו ב-53 דקות כולל תוספת זמן, זה עלוב ביותר". במועדון בטוחים שהמזל לא היה איתם אמש. "בסוף זה היה משחק של 2:2, אבל היה חסר לנו קצת מזל", אמרו במועדון. "ייצרנו המון מצבים. היינו ראויים לשוויון".

אחרי ההפסד הביתי לאלופה, שהצטרף להפסד למכבי תל אביב במחזור הקודם, קיימת בעיני רבים בקבוצה תחושה שהפועל באר שבע יצאה מהמירוץ לאליפות.

מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי עם עוזרו אריק בנדו
דרמה באימון הפועל באר שבע. רוני לוי עם אריק בנאדו | ברני ארדוב

עוזר המאמן אריק בנדו ספג קללות ואיומים ברשתות החברתיות ובהודעות שונות בשל חלקו באירוע שהוביל להרחקת רז מאיר. בנדו התבקש אמש על ידי גורמים בסביבתו לפנות לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה כדי למצוא את המאיימים עליו.

במחזור הבא תתארח באר שבע אצל נועלת הטבלה מכבי פתח תקוה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי