בבוקר שאחרי התקרית במנהרה: רז מאיר יזם שיחה עם אריק בנדו

play
רז מאיר שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
שער מופלא לאצילי, 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע במשחק העונה 04:43

מגן מכבי חיפה פנה לעוזר מאמן באר שבע אחרי עימות המחצית שהוביל להרחקה. מאיר ידרוש להציג תיעוד ממצלמות האבטחה בטרנר

(גודל טקסט)

זעם במכבי חיפה על צוות השיפוט בעקבות ההחלטה להרחיק את רז מאיר במחצית משחק העונה, אחרי עימות עם עוזר מאמן הפועל באר שבע אריק בנדו. המגן שוחח עם חבריו בסיום המשחק ואמר: "הייתי 20 מטר מבנדו, לא היינו קרובים למגע. בחיים לא ראיתי כזה דבר".

יחד עם זאת, למרות הכעס והסערה, מאיר התקשר הבוקר לבנדו ושוחח איתו טלפונית, בניסיון ליישר את ההדורים.

כך או כך, גם חבריו של מאיר היו המומים מכך שהורחק על קללות. "שיהיה ברור לכולם – אם אותה תקרית הייתה מתרחשת תוך כדי משחק, השופט היה מוציא צהוב לכל אחד וממשיך הלאה", אמר שחקן בכיר בחיפה, "לא ברור מה הקוון והשופט ניסו לעשות. זה גמר את משחק העונה מבחינת איכות. למזלם של השופטים זה לא השפיע על התוצאה, אבל זו עדיין שערורייה גדולה".

בחיפה העדיפו שלא לדבר על בנדו עצמו ולהוריד את הלהבות שהתלהטו בסיום. "אריק שחקן וסמל של המועדון וכעת כולם צריכים להירגע", אמרו גורמים בקבוצה. אבל למרות הניסיון להרגיע, היה בחיפה גם מי שביקר את בנדו. בעלייה מחדרי ההלבשה פנה ברק בכר לעוזר המאמן ואמר לו: "כל הכבוד לך אריק, ממש כל הכבוד לך".

רז מאיר שחקן מכבי חיפה
רז מאיר שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

אגב, גם בנדו הודה בסיום שכלל לא היה מגע בינו לבין מאיר, אך טען שהמגן הגיע לקלל אותו במילים חריפות בלי סיבה. ייתכן שהטריגר היה הדו שיח בין השופטים לבנדו בירידה להפסקה, כשעוזר המאמן מסנן לעברם: "שיפסיקו לבכות לכם", לאור תלונות של צ'ארון שרי.

בכלל, בכר היה עצבני מאוד גם בסיום המשחק, והתקשה להירגע גם הבוקר לפי גורמים בסביבתו. כעת בחיפה יחכו לדוח של ריינשרייבר. כבר אתמול הבהירו השופטים שלא יציינו שום מגע פיזי בין מאיר לבנדו, ולפי מה שנאמר לאנשי חיפה, יצויין שם שמאיר קרא לעבר בנדו ואנשי הצוות המקצועי של באר שבע: "יא קוקסינלים, יא אפסים".

מאיר צפוי להתייצב בבית הדין של ההתאחדות, ובחיפה משוכנעים שהוא לא צריך לספוג עונש מעבר לכרטיס האדום שכבר נשלף לעברו. המגן צפוי לדרוש להציג תיעוד ממצלמות האבטחה שיוכיח כביכול לבית הדין שזו לא הייתה תקרית חמורה. "אני אתעקש שיוציאו את המצלמות. לא יכול להיות שינפחו את מה שהיה, לא היה שם שום דבר חריג", אמר המגן לחבריו.

פוסט תמיכה של דולב חזיזה בשחקן מכבי חיפה רז מאיר
פוסט התמיכה של חזיזה: "בחיים לא הגיע לו אדום" | צילום מסך, מתוך אינסטגרם
מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי עם עוזרו אריק בנדו
דרמה באימון הפועל באר שבע. רוני לוי עם אריק בנאדו | ברני ארדוב

חוץ ממאיר, אנשי צוות נוספים של חיפה יגיעו לבית הדין בגלל טענות השופטים שכמה מאנשי הירוקים תקפו אותם במילים קשות לאחר ההחלטה להרחיק את מאיר.