דו"ח השופט: "רז מאיר אמר 'כולכם קוקסינלים'"

play
רז מאיר שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
שער מופלא לאצילי, 1:2 למכבי חיפה על הפועל באר שבע במשחק העונה 04:43

רועי ריינשרייבר הגיש את דו"ח השיפוט אחרי המהומה במשחק העונה: "מאיר אמר 'כולכם קוקסינלים', הדובר הגיע לעבר אספרייה, עצם ההגעה שלו גרמה למהומה". דובר מכבי חיפה: "חטאי היחיד הוא שקראתי לשופט להתייחס לאירוע"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

השופט רועי ריינשרייבר, שניהל אמש (שני) את משחק העונה בין הפועל באר שבע למכבי חיפה (1:2 לירוקים), הגיש הבוקר את דו"ח השיפוט. מהדו"ח עולה תמונת המהומה שארעה במחצית ובמרכזה שני אנשים: דובר מכבי חיפה דודו בזק, והמגן רז מאיר שאף הורחק בגלל תפקידו במהומה.

ריינשרייבר כתב: "לאחר סיום המחצית הראשונה בזמן ירידת השחקנים והצוותים המקצועיים לחדרי ההלבשה… התפתח עימות המוני.. בחדר ההלבשה השמיע באזניי עוזר השופט דודו ביטון, ששחקן מכבי חיפה רז מאיר, קילל את אנשי הפועל באר שבע: 'כולכם קוקסינלים', דבר אשר הצית את הלהבות וגרם לעימות המוני…".

רז מאיר שחקן מכבי חיפה
רז מאיר שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

השופט הוסיף: "מהשופט הרביעי דוד פוקסמן, נמסר לי שמיד לאחר השריקה למחצית, בעל תפקיד ממכבי חיפה, דודו בזק, ירד מהיציע לעבר מנהרת השחקנים והגיע לעבר שחקן הפועל באר שבע מספר 70 (דנילו אספרייה), אשר התעמת על כר הדשא עם קפטן מכבי חיפה מספר 10 (צ'ארון שרי). עצם ההגעה של בעל התפקיד לכיוונו של השחקן גרמה למהומה… אשר במהלכה קילל רז מאיר…

"יש לציין שבזמן המהומה בין השחקנים, טרם אמירתו של רז מאיר, עוזר השופט דודו ביטון הזהיר יותר מפעם אחת את השחקן… וזאת כדי לנסות ולמנוע תגובה נוספת. ברצוני לציין שעוזר השופט עדכן שהשחקן המורחק לא יצר מגע פיזי עם אחד מאנשי הפועל באר שבע, אך דבריו גרמו להתלהטות העימות".

דובר מכבי חיפה דודו בזק מסר בתגובה: "עם הירידה במחצית לחדר ההלבשה, שחקן באר שבע אספרייה תקף את צ'ארון שרי באלימות. חטאי היחיד שקראתי לשופט להתייחס לאירוע. לא התקרבתי בכלל לשחקן ורואים זאת בבירור בטלוויזיה. רועי ריינשרייבר שופט נהדר, לדאבוני הוא שגה בדו"ח ואני שמח שהבינו זאת ואני לא עומד לדין".