תרחיש בלתי נמנע? בית"ר ירושלים עשויה לשחרר שחקנים באופן חד צדדי

play
אדווין ג'סי בית"ר ירושלים | דני מרון
בית"ר ירושלים שמטה יתרון, אבל חילצה 2:2 דרמטי בקרית שמונה 03:46

למרות התקווה שהמועדון יירכש בימים הקרובים, בקבוצה מבינים שחייבים להתחיל להוציא לפועל את תוכנית הקיצוצים ועשויים "לפטר" לפחות ארבעה-חמישה שחקנים. ג'סי כבר התבשר שייחתך, ינקוביץ' בדרך, גם בואצ'י ומחיאס ברשימה - אך הם מתכוונים להתנגד למהלך

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים עדיין נאחזים בתקווה קטנה לסגור את עסקת מכירת הקבוצה בימים הקרובים. יחד עם זאת, במועדון מבינים כי גם אם עסקה כזו תבשיל, הסיכויים שיוזרם כסף בזמן שחלון ההעברות פתוח קלוש ביותר, ולכן הם מחוייבים להתחיל להוציא לפועל את תכנית הקיצוצים והשחרורים.

ייתכן כי במסגרת האילוצים, בית"ר תשחרר שחקנים באופן חד צדדי. מדובר בעיקר בשחקנים שצפויים לסרב לבקשה לקצץ בשכרם, או להצעת פשרה שתבטיח שיקבלו את הכסף בעתיד או אם יגיע רוכש. תרחיש כזה עשוי להכריח את הקבוצה "לפטר" שחקנים, כפי שקרה עם דן איינבינדר, מה שיעזור לקבוצה להימנע ממצב של חדלות פרעון (גם אם יחשוף אותה לתביעות).

מרקו ינקוביץ' שחקן בית
מרקו ינקוביץ' שחקן בית"ר ירושלים | ברני ארדוב

הראשון שצפוי להיחתך הוא אדווין ג'סי, שסוכנו כבר קיבל הודעה בעניין. השם החם הבא הוא מרקו ינקוביץ', כמו גם ריצ'מונד בואצ'י וז'וסואה מחיאס. מלבד הזרים, גם שחקנים ישראלים עשויים להיכלל ברשימה.

אם התרחיש הזה יתממש, יהיו גם השלכות מקצועיות. שחרור מאסיבי של שחקנים יוריד משמעותית את הסיכוי לירידת ליגה, ולכן במועדון מנסים למצוא פתרונות יצירתיים אחרים. בכל מקרה, עם בור תפעולי של 10 מיליון שקל, קשה לראות איך זה קורה אחרת.

סיטואציה בה ישוחררו לא מעט שחקנים משמעותה ככל הנראה ירידת ליגה, לכן במועדון מנסים למצוא פתרונות יצירתיים אך עם בור תפעולי של 10 מיליון ש"ח קשה לראות כרגע כיצד זה קורה.